اصلاح ۴ نقطه پر حادثه در مبارکه

مبارکه_رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبارکه از اصلاح چهار نقطه پر حادثه این شهرستان خبر داد.

کیوان رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده و آمار تصادفات قلعه حکیم، قوس آب سنجدی، پل زیرگذر فخرآباد و پل پایانه به عنوان نقاط پر حادثه این شهرستان شناخته شدند و اکنون چهار پروژه اصلاح و ارتقا ایمنی آن‌ها در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای پل قلعه حکیم از تیرماه سال گذشته آغاز شده بود، عنوان کرد: کلنگ این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی در اسفندماه گذشته زده شد و درحال حاضر ۷۰ درصد مراحل اجرایی آن انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبارکه از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه اصلاح پیچ آب‌سنجدی خبر داد و تصریح کرد: عملیات زیرسازی و دیوارچینی کنار استخر به پایان رسیده و انجام روکش آسفالت و نصب علائم ایمنی آن باقی مانده است.

رحیمی اضافه کرد: با اجرای این پروژه‌ها سالانه از بسیاری تصادفات جاده‌ای و ده‌ها مورد تلفات انسانی در این مسیرها کاسته می‌شود.

وی با اشاره به ساخت زیرگذرهای فخرآباد و پایانه بار مبارکه خاطرنشان کرد: باکس‌های این دو پروژه در حال ساخت است و به زودی عملیات اجرایی نصب آن‌ها آغاز می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبارکه ابراز امیدواری کرد: تا پایان تابستان امسال چهار نقطه پر تصادف شهرستان اصلاح شود و حوادث این محورها به حداقل ممکن برسد.

کد خبر 380340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.