محصولات جدید سامسونگ در راه است!

سه گجت جدید سامسونگ شامل دوربین، پریز و لامپ هوشمند با قابلیت‌های منحصر به فرد، آماده عرضه به بازار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در حال توسعه محصولات هوشمند جدید است و کاربران را به خریدن گجت‌های هوشمندی تشویق می‌کند که نیازی به "هاب" ندارند. هاب نوعی تجهیزات سخت افزاری است که از آن برای برپاسازی شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌شود. سه گجت جدید که در روزهای آینده وارد بازار می‌شود، شامل دوربین، پریز و لامپ هوشمند است.

دوربین هوشمند خانگی

این دوربین دارای کیفیت فول اچ‌دی 1080p و لنز پهن ۱۴۵ درجه‌ای است که قابلیت اتصال به وای فای دارد و کاربران می‌توانند توسط آن با فردی در آن سوی دوربین صحبت کنند. این گجت بدون اتصال به هاب نیز قابل استفاده است و با کمک نرم افزارهای"Google Assistant"، "Amazon Alexa" و "Bixby" کار می‌کند. به کمک گجت ابداعی، کاربر می‌تواند زمانی که حتی دور از منزل است،  ویدیوهای گرفته شده توسط  دوربین را با استفاده از تلفن همراه یا تلویزیون سامسونگ تماشا کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسورهای حرکتی، قابلیت تشخیص چهره و ضبط صدا اشاره کرد. دوربین جدید سامسونگ همراه با یک پایه است که آن را روی یک سکو یا دیوار نگه می‌دارد.  قیمت این گجت حدودا ۹۰ دلار ارزیابی شده است.

پریز هوشمند

پریز هوشمند نیز همانند دوربین هوشمند سامسونگ، قابلیت اتصال به وای فای دارد و به هاب نیازی ندارد. این دستگاه به کمک نرم افزارهای "Bixby"، "Google Assistant" و "Alexa " عمل می‌کند. برخلاف مدل‌های مشابه خود، پورت USB در کنار این دستگاه وجود ندارد، اما یک شاسی دستی برای آن تعبیه شده است که در صورت قطع شدن برق یا اینترنت می‌توان از آن استفاده کرد. این پریز بسیار شبیه پریز هوشمند آمازون است با این تفاوت که کمی ارزانتر است؛ قیمت این محصول ۱۸ دلار است.

لامپ هوشمند

 این لامپ هوشمند دارای توان ۹ وات است که با استفاده از نرم افزارهای "Bixby"، "Google Assistant" و "Alexa " یا برنامه "SmartThings" توسط فرامین صوتی عمل می‌کند. لامپ‌ هوشمند سامسونگ دارای نور سفید گرم و بسیار کم مصرف است. این لامپ در روشنایی روز به طور خودکار خاموش می‌شود و در صورت قطع شدن برق یا اینترنت نیز می‌توان از آن استفاده کرد؛ قیمت این لامپ حدود ۹.۹۹ دلار برآورد شده است.

کد خبر 380331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.