انجام بیش از ۸۵۰ مأموریت اورژانسی در نطنز

نطنز_رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ نطنز گفت: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه یک‌هزار و ۴۳۴ آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این شهرستان برای انجام ماموریت به محل حوادث اعزام شده و حاصل آن انجام ۸۵۴ ماموریت بوده است.

 امیر ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: ۳۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی این شهرستان از چهار پایگاه شهری و جاده‌ای با استفاده از چهار آمبولانس فعال و دو آمبولانس جایگزین به جمعیتی بالغ بر ۴۲ هزار نفر در ۵۴ شهر و روستا امدادرسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه یک‌هزار و ۴۳۴ آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این شهرستان برای انجام ماموریت به محل حوادث اعزام شده و حاصل آن انجام ۸۵۴ ماموریت بوده است که مصدومان آن‌ها پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی نطنز، بادرود و شهرستان‌های کاشان و اصفهان منتقل شده‌اند .

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ نطنز از انجام ۲۶۰ مأموریت برون‌شهری و یکصد مأموریت درون‌شهری در سه ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۳ هزار و ۲۱۸ تماس با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان برقرار  شده که حدود ۵ هزار تماس از این تعداد، مزاحمت تلفنی بوده است.

ایزدپناه ادامه داد: تا پایان خردادماه امسال ۸۱ مأموریت برای امداد به بیماران قلبی، ۱۱ مأموریت برای امداد مصدومان حوادث سقوط، ۳۸ مأموریت امداد به بیماران تنفسی، یک مورد نجات از غرق‌شدگی و سه مورد مسمومیت ناشی از استنشاق گاز بوده است.

وی با بیان اینکه در سه‌ماه نخست امسال سه نفر در حوادث و سوانح شهرستان جان خود را از دست دادند، گفت: ۱۷ مأموریت در روستاهای بخش مرکزی و بادرود انجام شده است.

کد خبر 380330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.