رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی اصفهان را ترک کرد

"گابریلا کوئواس بارون" رییس اتحادیه بین المجالس جهانی پس از یک روز اقامت در اصفهان دقایقی پیش این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "گابریلا کوئواس بارون" رییس اتحادیه بین المجالس جهانی شامگاه یکشنبه وارد اصفهان شد، صبح امروز از ابنیه‌های تاریخی اصفهان از جمله چهلستون، میدان نقش جهان و کلیسای وانک بازدید کرد.

رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی شامگاه دوشنبه در ساعات پایانی حضورش در اصفهان با عباس رضایی، استاندار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

گابریلا کوئواس بارون در دیدار با استاندار اصفهان به مرمت آثار تاریخی اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد شما در حوزه مرمت این آثار سرمایه گذاری کرده‌اید.

وی به غذاهای خوش طعم ایرانی اشاره کرد و گفت: به برنج و لوبیای پخته ایرانی علاقه خاصی دارم.

رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی همچنین به ظرفیت های بالای گردشگری اصفهان اشاره کرد و گفت: دوست دارم در آینده با گروه‌های بیشتری برای دیدن زیبایی‌های اصفهان به این شهر سفر کنم.

وی با بیان اینکه در گذشته با مسئولان ایران از جمله آقای لاریجانی، ظریف و ... در خصوص تحلیل مسایل سیاسی جلساتی را داشته‌ام، ادامه داد: تجربیات خوبی را از سفر به ایران و دیدار با شخصیت های سیاسی به دست آورده‌ام.

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در  این دیدار ضمن خوش آمدگویی به رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی پیرامون مباحث مرمت ابنیه تاریخی اصفهان، جریان زاینده رود و غذاهای ایرانی و آداب و رسوم مردم ایران و به ویژه اصفهان با وی به گفت‌وگو پرداخت.

گابریلا کوئواس بارون  در ادامه در پاسخ به سوال استاندار اصفهان مبنی بر کیفیت ارتباط پارلمانی با ایران اظهار کرد: هیئت پارلمانی ایران همیشه حرف برای گفتن دارد، موضوعات را بسیار فعال و جدی پیگیری می کنند و حتی نمایندگان خود را در ipu  با دموکراسی انتخاب می‌کنند.

کد خبر 380329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.