مدیریت شهری با ارتش همراه است

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان با ارتش همراه است و این میزان تعامل در تاریخ مدیریت شهری بی سابقه بوده است.

به گزارش ایمنا، قدرت‌الله نوروزی در دیدار مدیران شهری اصفهان با امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر آذر افروز، ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با  بیان اینکه مدیریت شهری با ارتش همراه است، اظهار کرد: بسیاری اذعان دارند که میزان تعامل فعلی با ارتش، در تاریخ مدیریت شهری بی سابقه است.

وی افزود: هدف ما این است که از طریق افزایش تعاملات با ارتش، فضای شهر را برای زیست بهتر شهروندان فراهم کنیم.

آمادگی کامل و همه جانبه ارتش برای حل مشکلات شهری اصفهان

همچنین امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی کامل و همه جانبه ارتش برای حل مشکلات شهری، از تصمیمات و توافقات ارتش در اصفهان اعلام حمایت کرده و بر تسریع تحقق این توافقات تأکید کرد.

وی گفت: در شرایط فعلی باید در راستای اقتصاد مقاومتی، با هم افزایی ظرفیت‌ها و ایجاد تعاملات بیشتر کمک کنیم تا امکانات ارتش و مدیریت شهری، اتفاقات بهتری را برای شهروندان رقم زند.

در این جلسه در خصوص احداث ادامه بزرگراه شهید همت و اتصال آن به بزرگراه رینگ حفاظتی تا جاده قلعه شور، امتداد بزرگراه شهید میثمی تا جاده شهر ابریشم و رینگ حفاظتی، که به معنای اتصال دو نقطه از رینگ سوم به رینگ حفاظتی شهر اصفهان بوده و در کاهش بار ترافیکی ورودی جنوبی شهر  بسیار اثرگذار است، تسریع در اجرای عملیات اجرایی خیابان کمکی ارتش، حدفاصل شهدای صفه تا خیابان جانبازان و ادامه خیابان توحید مذاکراتی انجام شد.

کد خبر 380309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام.... ايا ميشود از پشت ترمينال صفه ( مجتمع زيتون) ساخت و ساز شود و در امتداد بزرگراه شهيد كشوري به كوي شهيد كشوري متصل شود و اين منطقه بسيار بسيار مناسب براي ساخت و ساز زيرساختهاي مختلف شهري و گردشگري و.... ميباشد.... لطفا ساخت و ساز قسمت كلان 170 هكتاري كوي شهيد كشوري را فعال نماييد.. كوي شهيد كشوري از نبود هرگونه امكانات حتي ابتدايي .....و نداشتن سند محروم است!!!!!