کادوی تولد ویژه‌ی کی روش به لیونل مسی

امروز ۲۴ ژوئن ۲۰۱۹ است، روزی که کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا وارد ۳۲ سالگی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته تیم ملی فوتبال آرژانتین با کاپیتانی و رهبری لیونل مسی توانست در هفته سوم دور گروهی مسابقات کوپا آمریکا، تیم ملی فوتبال قطر را با دو گل شکست دهد و بعد از کلمبیای ۹ امتیازی، با ۴ امتیاز به مرحله حذفی این مسابقات راه پیدا کند.

آرژانتینی‌ها که با کاپیتان تکرار نشدنی خود در دو دوره‌ی قبلی مسابقات کوپا آمریکا فینالیست شده بودند، هر دو فینال را با بد شانسی به تیم ملی فوتبال شیلی واگذار و از کسب جام باز ماندند.

آلبی سلسته امسال هم با کاپیتان خودش پا به کوپا گذاشته است، این دوره، مسابقات در کشور برزیل برگزار می‌شود، جایی که به سرزمین قهوه معروف است و مسی سال ۲۰۱۴ و در جریان جام جهانی در این کشور طعم شیرین حضور در فینال جام جهانی و البته تلخی نایب قهرمانی این جام را چشیده است.

آرژانتین که از سال ۲۰۰۶ تا الان، ۹ سرمربی روی نیمکت خود دیده است، کوپای امسال را هم با یک سرمربی جدید به نام لیونل اسکالونی شروع کرده که نتایج خوبی با این مربی به دست نیاورده است.

آن‌ها در اولین بازی خود در مقابل کلمبیا که هدایت آن بر عهده کارلوس کی روش است قرار گرفتند و با نتیجه دو بر صفر مغلوب شدند. آرژانتین در بازی دوم رو در روی پاراگوئه قرار گرفت که این بازی هم با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

از این دوره از مسابقات کوپا آمریکا، ۱۲ تیم در سه گروه شرکت کرده‌اند که از هر گروه تیم‌های اول و دوم، به اضافه‌ی دو تیم از بهترین تیم‌های سوم، به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند.

آرژانتینی‌ها که از دو بازی قلبی فقط یک امتیاز دشت کرده بودند، نمی‌خواستند وداعی تلخ با کوپا آمریکا ۲۰۱۹ داشته باشند، در شبی که تولد لیونل مسی بود هم تیمی‌های او خود را به آب آتش زدند تا از سد قطر که قهرمان آسیا است بگذرند.

در سمت دیگر کلمبیا به مصاف پاراگوئه‌ای رفته بود، که با دو امتیاز از بخت بیشتری نسبت به آلبی سلسته برای صعود برخوردار بود، آرژانتین برای صعود باید قطر را شکست می‌داد و امیدوار می‌ماند که شاگردان کارلوس کی‌روش، پاراگوئه را متوقف کنند تا راه راه‌های بوینس آیرس بالاتر از پاراگوئه راهی مرحله بعد کوپا آمریکا شود.

شب گذشته، سوت پایان بازی‌های گروه دو، جایی که آرژانتین و پاراگوئه برای صعود می‌جنگیدند، زده شد، همه‌چیز بر وفق مراد لیونل مسی بود؛ او که در شب تولد ۳۲ سالگی خود قرار داشت با برد کشورش جلوی قطر و نباختن کلمبیا به پاراگوئه، به خواسته‌اش رسید و بالاتر از این تیم راهی مرحله ۱/۴ نهایی کوپا آمریکا شد تا به نوعی بتوان گفت کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در شب تولدش بهترین هدیه را از کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و فعلی کلمبیا گرفته است.

کد خبر 380300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.