ششمین تور فناوری شهرداری اصفهان برگزار می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: این مدیریت ششمین تور فناوری شهرداری اصفهان را ویژه شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاهیان و متخصصان برای بازدید از خط در دست احداث مترو برگزار خواهد کرد.

سعید ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ششمین تور فناوری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان روز دوازدهم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند با مراجعه به سایت www.eventbox.ir ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: هدف برگزاری ششمین تور فناوری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان معرفی دستاوردهای شهرداری در حوزه قطار شهری، ارائه نیازهای سازمان قطار شهری در حوزه فناوری برای شرکت‌کنندگان، نمایش محصولات فناورانه شرکت‌ها و اشخاص مرتبط با نیازهای سازمان قطار شهری، ایجاد ارتباط سازنده میان شهرداری، شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان همچنین معرفی خدمات و تسهیلات شهرداری در حوزه اکوسیستم کارآفرینی است.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: تور فناوری رویدادی است که توسط این مدیریت هر بار با همکاری یکی از بخش‌های شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تورهای برگزار شده، گفت:  تورهای فناوری برگزار شده تاکنون عبارت است از بازدید از کارخانه مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، بازدید سازمان پارک‌ها و فضای سبز، بازدید از تعمیرگاه شماره یک سازمان خدمات موتوری، بازدید از میدان میوه و تره بار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و تور پنجم بازدید از سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان بود.

ابراهیمی هدف از برگزاری تورهای فناورانه مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان را شناخت نیازهای فناورانه سازمان‌ها و ارگان‌های شهرداری اصفهان عنوان کرد تا با شناخت و آنالیز این نیازها، شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرینان، دانشگاهیان و متخصصان امر بتوانند زمینه رفع این نیازها، بومی‌سازی و طراحی و تهیه این نیازها را بر عهده گیرند و این مدیریت نیز به عنوان دریچه طرح‌ها و ایده‌های فناورانه به شهرداری اصفهان، برقراری این ارتباط و برنامه‌ریزی جهت پیگیری طرح‌ها تا مرحله عملیاتی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان به عنوان تسهیلگر عمل کرده و خود وارد فازهای اجرایی نمی‌شود، اما زمینه را برای حمایت از بخش خصوصی و شرکت دانش بنیان فراهم خواهد کرد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به روند اجرای تورهای فناوری، اظهار کرد: ابتدا از تمامی سازمان‌ها و ارگانهای شهرداری اصفهان درخواست می‌شود تا نیازهای فناورانه خود را در یک لیست و با اولویت به این مدیریت ارجاع دهند.

وی افزود: در این راستا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری اتاق‌های فکر با متخصصان صاحب نظر مقرر شده با اعلام فراخوان‌های عمومی برای تمام شهروندان و دعوت از متخصصان صاحبنظر متناسب با حوزه‌های تخصصی و با هماهنگی با ارگان‌های مربوطه، امکان بازدید میدانی فراهم شود و بازدید کنندگان بتوانند با حضور در محل، از نزدیک با نیازهای فناورانه سازمان‌ها آشنا شوند و کارشناسان نیز به سؤالات آنها پاسخ دهند.

ابراهیمی تاکید کرد: با استحصال این نیازها، شرکت‌های دانش بنیان و دانشجویان می‌توانند با اولویت این نیازها در پژوهش‌ها و تولیدات خود سهم مهمی در  تولید و رفع این نیازها ایفا کنند.   

کد خبر 380262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.