واکنش سعید فتاحی به بازدیدش از ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر: از سازمان لیگ بپرسید

رییس سازمان لیگ که از فعالیت هایش در این سازمان محروم شده بود، به حواشی به وجود آمده از بازیدش از ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فینال جام حذفی فوتبال ۹۷-۹۸  بین پرسپولیس و داماش در ۱۲ خردادماه به میزبانی شهر اهواز برگزار شد؛ این دیدار یکی از عجیب‌ترین فینال‌های جام حذفی ایران و حتی جهان بود که با ۲ ساعت تاخیر برگزار شد، این حاشیه‌ها به علت پر شدن ورزشگاه و نبودن جایگاه مناسب برای هواداران تیم داماش بود؛ مدیرعامل این باشگاه به مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده بود که باید هواداران داماش در جایگاه قرار تماشاگران حضور داشته باشند تا تیم دامش به زمین‌بازی برود که بالاخره با تمهیداتی که فدراسیون فوتبال دیده بود، بازی در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برگزار شد. این دیدار بازخوردهای فراوانی در جامعه داشت و هیئت ویژه رسیدگی به اتفاقات فینال جام حذفی تشکیل شد؛ یکی از اولین اقدامات وزارت ورزش و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محرومیت سعید فتاحی تا اطلاع ثانوی بود و این محرومیت به صورت ابلاغی به او اعلام شد.

مرتضی تورک در جدیدترین گفت‌وگوی خود از پابرجا بودن محرومیت این مسئول سازمان لیگ خبر داده بود؛ امروز (دوشنبه) خبری در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که سعید فتاحی با وجود محرومیت روز گذشته (یکشنبه) از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برای مسابقات لیگ دسته اول بازدید کرد و حتی عکس‌های این بازدید نیز در کانال رسمی باشگاه خرمشهری منتشر شد.

سعید فتاحی در واکنش به این خبر به خبرنگار ایمنا گفت: من در حال حاضر فقط با خبرنگاران احوال پرسی می‌کنم و در هیچ زمینه‌ای نظری ندارم! این موضوع را از سازمان لیگ بپرسید.

بیشتر بخوانید:

بازدید فتاحی محروم از ورزشگاه نفت و گاز گچ خرمشهر

کد خبر 380249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.