شرق اصفهان همچنان غبارآلود است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم جوی نسبتاً پایدار در استان طی سه روز آینده، گفت:احتمال وقوع ریزگرد در مناطق مرکزی و غربی استان طی دو روز آینده وجود ندارد اما با توجه به وزش باد نسبتا شدید در نیمه شرقی و شمالی استان برای این مناطق گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی نسبتاً پایدار در استان طی سه روز آینده، اظهار کرد: براین اساس طی این مدت در بیشتر مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و  در مناطق شرقی گرد و خاک محلی پیش‌بینی می شود.

وی در خصوص احتمال وقوع دوباره ریزگردها در مناطق مرکزی استان افزود: براساس نقشه های هواشناسی احتمال وقوع این پدیده در مناطق مرکزی و غربی استان طی دو روز آینده وجود ندارد اما با توجه به وزش باد نسبتا شدید در نیمه شرقی و شمالی استان در برخی مناطق مانند اردستان گرد و خاک محلی پیش بینی می شود با این وجود شدت وزش باد در سطحی نیست که گرد و غبار را به سمت مرکز و غرب استان ببرد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

کد خبر 380243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.