۲۰ دوربین‌ نظارتی به شهر تبریز اضافه می‌شود

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز گفت: در راستای افزایش پهنه نظارتی و نظارت بر ترافیک شهر، تا دو ماه آینده ۲۰ دوربین نظارتی جدید نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش ایمنا، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در یک ماه اخیر سه دوربین در مناطق مختلف شهر بخصوص در مناطق کم برخوردار نصب و راه اندازی شده است و چهار دوربین دیگر نیز به زودی نصب و راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: سه دوربین در تقاطع کشاورز، تقاطع کوثر و تقاطع شهید پیری در خیابان انقلاب روز گذشته نصب و راه اندازی شد و چهار دوربین در روی پل فلسطین، میدان حضرت ابوالفضل (ع) و میدان تلاش در مفتح و همچنین تقاطع میدان بهار شرقی و فلسطین به زودی نصب و راه اندازی می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با بیان اینکه این دوربین ها در راستای افزایش پهنه نظارتی نصب می شود، اظهار کرد: از میان دوربین های فعال در هسته مرکزی شهر، پنج دوربین که دچار مشکل شده اند تعویض می شود.

وی افزود: هم اکنون ۲۰۴ دوربین در ۱۴۵ نقطه شهر فعال است که تلاش داریم تا دو ماه آینده ۲۰ دوربین به مجموع این تعداد اضافه شود. همچنین تشریفات قانونی برای برگزاری مناقصه ۴۰ دوربین پلاک خوان در شرف انجام است.

کد خبر 380233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.