ایجاد مسیرهای جدید هوایی برای جذب پروازهای عبوری

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به دنبال ایجاد مسیرهای جدید هوایی برای جذب پروازهای عبوری و ایجاد رقابت با کشورهای همسایه هستیم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، محمد امیرانی در جلسه هماندیشی مدیران ستاد و فرودگاههای سراسر کشور با اشاره به ایجاد تغییرات مدیریتی در اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی اظهار کرد: در حال حاضر برنامهای برای تغییرات ساختاری نداریم و سعی میکنیم پس از بررسی مسئله و مشکلات موجود، بهترین تصمیم را برای بهبود شرایط در این حوزه بگیریم.

وی با بیان اینکه برای توسعه سامانههای کمک ناوبری به صورت فاز به فاز عمل خواهد شد، گفت: یکی دیگر از موارد موضوع سامانههای کمک بازرسی Xray و Getway است. تعدادی از این سامانهها خریداری شده و با اولویت توزیع خواهند شد، همچنین یکی از برنامههای ما حمایت از تولیدات داخلی مرغوب در این زمینه است که بنا بر توصیههای جدید از این به بعد سامانههای کمک بازرسی دومنبعه را تهیه خواهیم کرد.

امیرانی نظارت بر ساخت و سازها در فرودگاه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: این موضوع اهمیت زیادی دارد که ساختمانهای ساخته شده خود به موانع پروازی تبدیل نشود.

کد خبر 380232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.