صدور قرار مجرمیت برای کلاهبردار مذهبی نجف‌آباد

نجف‌آباد_دادستان نجف‌آباد با اشاره به صدور قرار مجرمیت برای یک کلاهبردار مذهبی گفت: مراحل تکمیل تحقیقات مقدماتی این پرونده و تعیین میزان دقیق اموال کلاهبرداری شده در دادسرا دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، محمدرضا توکلی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به قتل یکی از ورزشکاران پرورش اندام این شهرستان در آبان‌ماه سال گذشته، اظهار کرد: سه نفر به عنوان مظنون این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند که در فاصله زمانی کوتاهی بعد از ارتکاب جرم یکی از آنان دستگیر و نفر دوم مدتی پیش بعد از پیگیری‌ انتظامی در استان خوزستان و در حال حمل مقادیری مواد مخدر و اسلحه دستگیر شد، سومین نفر نیز همچنان تحت تعقیب است.

وی از صدور حکم اعدام برای قاتل "شهید سجاد شاهسنایی" تنها شهید آشوب‌های دی‌ماه ۹۶ در شهر کهریزسنگ خبر داد و افزود: این حکم در دیوانعالی کشور بررسی شده است.

دادستان نجف‌آباد اضافه کرد: تحقیقات مقدماتی پرونده مرگ بانویی که اخیرا در محور تفریحی بیشه بر اثر سقوط درخت جان خود را از دست داد انجام شده، ولی تا حصول نتیجه نهایی ورود شهروندان به این محدوده ممنوع است.

توکلی با اشاره به سرعت ۶۵کیلومتری باد در این شهرستان در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: با توجه به سطحی بودن ریشه درختان قدیمی و اثرات خشکسالی‌ که باعث بروز حوادثی در این زمینه شده است، باید منتظر تکمیل بررسی‌های کارشناسی در این زمینه باشیم تا بتوان میزان دقیق سهم قصور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را مشخص کنیم.

وی با اشاره به صدور قرار مجرمیت برای یک کلاهبردار مذهبی افزود: مراحل تکمیل تحقیقات مقدماتی این پرونده و تعیین میزان دقیق اموال کلاهبرداری شده در دادسرا دنبال می‌شود.

دادستان نجف‌آباد گفت: این فرد فضایی را با عنوان حسینیه در حاشیه باغات جنوبی شهر راه‌اندازی کرده بود که بعد از تخریب آن با حکم قضایی، رسانه‌های معاند تبلیغات گسترده‌ای بر علیه این موضوع به راه انداختند.

کد خبر 380213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.