شهرداری استانداردهای مصرف آب سال گذشته را تکرار کند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهرداری و معاونت خدمات شهری این سازمان درخواست داریم امسال نیز رعایت استانداردهای سال گذشته را در حوزه فضای سبز، شست و شوی معابر و آب‌نماها را تکرار کند و برنامه‌ریزی خود را تحت تاثیر یک بارندگی خوب قرار ندهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی در بخش تذکرات هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از مدیریت مناسب و بهنگام معاون خدمات شهری اصفهان در سال گذشته برای حفظ و مدیریت منابع آب اظهار کرد: سال گذشته سال خشکی بود و با مدیریت منابع و مصارف آب برنامه‌ریزی خوبی برایحفظ داشته‌های اصفهان در حوزه فضای سبز اقدامات خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه امروز روز دوم تابستان است و حداقل دوره ۱۰۰ روزه خشک را در پیش داریم، ادامه داد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های مختلف برای مصرف بهینه آب فرهنگسازی خوبی صورت گرفت.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: از شهرداری و معاونت خدمات شهری این سازمان درخواست داریم امسال نیز رعایت استانداردهای سال گذشته را در حوزه فضای سبز، شست و شوی معابر و آب‌نماها را تکرار کند و برنامه‌ریزی خود را تحت تاثیر یک بارندگی خوب قرار ندهد.

کد خبر 380182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.