حراج مشهورترین اسلحه تاریخ هنر به همراه قسمت جدید عطش مبارزه

هفته گذشته با اهدای جوایز ادبی مختلفی در اروپا همراه بود؛ همچنین اسلحه‌ای گمان می‌رود وسیله خودکشی ونسان ونگوگ بوده است، به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هر هفته می توانید مهمترین اخبار جهان را مرور اینجا کنید. در ادامه مشروح جزییات را می‌خوانید:

ملک الشعرای سرخ پوست آمریکا: جوی هارجو شاعر و نویسنده شصت و هشت ساله آمریکایی، به عنوان ملک الشعرای ایالت متحده آمریکا انتخاب شد. این عنوان به مدت یک سال با این نویسنده و شاعر با اصالت سرخ پوستی، همراه خواهد بود.

مدال کارنگی برای شاعر مجهول: مدال کارنگی که معتبرترین و مهم‌ترین جایزه برای ادبیات حوزه کودک بریتانیاست، به الیزابت آسودو برای کتاب شاعر مجهول اهدا شد. این مجموعه شعر، اولین اثر از آسودو است همچنین برای اولین بار در تاریخ این جایزه، مدال کارنگی به یک غیر سفید پوست اهداشد. الیزابت آسودو متولد یک خانواده مهاجر اهل جمهوری دومینیکن در انگلیس است.

نگارش قسمت جدید عطش مبارزه: چهارمین قسمت از مجموعه رمان‌های "عطش مبارزه" توسط سوزان کالینز در حال نگارش است و در ماه مه سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. کالینز در مورد قسمت جدید این مجموعه داستان عنوان کرده است که در این قسمت، به وقایع شصت و چهارسال قبل از سه کتاب نخست و با رویکرد بیان دیدگاه شخصیت‌ها نسبت به انسانیت، پرداخته خواهد شد. این قسمت از مجموعه داستان‌های عطش مبارزه نیز به فیلم سینمایی تبدیل خواهد شد.

درگذشت کارگردان ایتالیایی: فرانکو زافیرلی کارگردان نامزد اسکار و خالق نسخه سینمایی عاشقانه رمئو و ژولیت، در سن نود و شش سالگی در رم درگذشت. زافیرلی به خاطر اقتباس‌هایش از روی آثار شکسپیر همچنین برای طراحی‌های باشکوه صحنه‌های اپرا و سینما مشهور بود.

فروش مشهورترین اسلحه تاریخ هنر: در یک حراجی در پاریس، اسلحه‌ای که گمان می‌رود ونسان ونگوگ، نقاش معروف پست امپرسیونیست، با آن به خودش شلیک کرده است، با قیمتی حدود صد و شصت هزار یورو، به فروش رفت. این اسلحه، که بحث‌های بسیاری بر سر اصالت آن وجود دارد، حدود سال ۱۹۳۰ در شهری واقع در شمال پاریس کشف شده است.

بزرگ‌ترین نقاشی دیواری اروپا: بزرگ‌ترین نقاشی دیواری اروپا در شهر پاریس و با ابعادی حدود دو نیم هکتار، توسط دو هنرمند گرافیتی، نقاشی شد. تماشای این نقاشی از روی زمین غیر ممکن است زیرا بروی سقف ساختمان یک مرکز نمایشی کشیده شده و باید از ارتفاع دیده شود. این نقاشی طی هشت روز توسط دو هنرمند به نام‌های الا و پیتر خلق شده است.

کد خبر 380177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.