ریزش خانه قدیمی در خیابان نظام آباد/یک کارگر از زیر آوار بیرون آورده شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان دو طبقه قدیمی در منطقه نظام آباد تهران خبر داد و گفت: یک تبعه افغانستانی با تلاش آتش نشانان از زیر آوار بیرون آورده شد.

به گزارش ایمنا، سید جلال ملکی با بیان اینکه ساعت ١٢ و ٢١ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد، اظهار کرد: در پی اعلام حادثه دو ایستگاه واقع در نظام آباد به محل اعزام شدند.

وی اشاره به مشاهدات آتش نشانان با حضور در محل حادثه اضافه کرد: حادثه در یک منزل قدیمی دو طبقه رخ داده بود، کارگران در حال تخریب این ساختمان بودند که یکباره بخشی از دیواره و سقف‌های داخلی تخریب شد. همزمان با رسیدن نیروها یکی از کارگران خود را از زیر آوار نجات داده اما کارگر دیگری زیر آوار محبوس بود. بنابراین آتش نشانان بلافاصله عملیات جست و جو، آواربرداری و خاک برداری را آغاز کردند تا بعد از دقایقی آتش نشانان فرد محبوس که کارگر حدوداً ٢٧ ساله تبعه افغانستان بود را از زیر آوار خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این فرد به عوامل اورژانس تحویل داده شد، گفت: دقایقی قبل عملیات به پایان رسید و در حال حاضر آتش نشانان در حال بازگشت به ایستگاه‌های خود هستند.

کد خبر 380164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.