قاچاق مانع رونق تولید است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشف کالای قاچاق موجب می‌شود کارخانه‌های داخلی به رونق برسند.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی پیش از ظهر امروز (یکشنبه)  در حاشیه بازدید خبرنگاران از کشفیات نیروی انتظامی در عملیات ظفر، اظهار کرد: کشفیات نیروی انتظامی مایه دلگرمی مردم و در نهایت سبب امنیت و اطمینان آنها به نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به تاثیرات مخرب قاچاق بر اقتصاد کشور افزود: بخشی از این کشفیات مربوط به کالاهای قاچاق است که ورود این کالاها به کشور سبب می‌شود کارخانه‌های داخلی فروش کمی داشته باشند و در نهایت رونق تولید صورت نگیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمن از هر راهی برای آلوده کردن جوانان و ضربه به نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کند، ادامه داد: این آلودگی در دو بخش عمده صورت می‌گیرد اول جسم که مواردی مثل مواد مخدر و شراب است که جسم را منفعل می‌کند و فکر نیز به دنبال آن از کار می‌افتد، دوم نیز تضعیف روح جوانان است که با تقویت شهوترانی جوانان از راه‌هایی مثل ماهواره و نرم افزارهای مبتذل انجام می‌گیرد که از طریق آن فکر یک انسان از دین و خدا جدا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف شوم آمریکا برای تضعیف ذهنی جوانان ادامه داد: آمریکا هم در شیوع مواد مخدر و نشان دادن صحنه‌های مبتذل به جوانان اقدامات زیادی انجام داده است اما تاکید بیشتر آنها بر صحنه‌های مبتذل است، زیرا معتقدند اگر موفق بشوند یک جوان را از طریق مواد مخدر آلوده کنند در نهایت هرچند با سختی درمان آن غیرممکن نیست اما تاثیر این صحنه‌ها بر ذهن درمان شدنی نیست و تاثیر آن فساد در جامعه است.

آیت الله مهدوی اضافه کرد: وقتی نفس انسان بخواهد اقدام مهمی را انجام دهد به کارهای مختلف و راه‌های عجیب روی می‌آورد که ذهن انسان از آن متحیر می‌شود اما اگر ذهن همین اشخاص در مسیر دین و ایمان تقویت می‌شد چه مقدار رشد معنوی بالایی داشتند.

وی با بیان اینکه جوانان دوران دفاع مقدس ذهن خود را در مسیر کمال قرار دادند، اظهار کرد: این جوانان آنچنان صحبت‌های بالایی انجام می‌دادند و وصیت نامه‌های وزینی نوشته‌اند که انسان را متحیر می‌کند، این نتیجه رشدی است که عقل آنها در میدان جنگ پیدا کرده بود و نفس به طور کامل ضعیف شده بود.

کد خبر 380157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.