اجرای طرح توسعه پایانه صمدیه سرعت می‌گیرد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: طرح توسعه پایانه صمدیه که تا ۱۷ هزار مترمربع جای توسعه دارد، با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: درصددیم مباحث تملک زمین‌هایی که بخشی از آن متعلق به سازمان میادین و بخشی شهرداری منطقه دو است را در جلسات کمیسیون حمل ونقل شورا از طریق اداره املاک شهرداری رفع کنیم تا طرح جامعی محقق شود البته تحقق این مهم از خواسته مردم نیز هست.

وی با اشاره به بازید معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان و مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان از پایانه صمدیه، تصریح کرد: در این بازدید مسائل و مشکلات فراروی طرح توسعه پایانه صمدیه مورد بررسی قرار گرفت تا این طرح با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح توسعه‌ای پیش‌بینی شده تا پایانه درون استانی صمدیه به برون استانی تبدیل شود، از این رو در آینده تعدادی از شرکت‌های فعال در پایانه‌های کاوه و زاینده رود به پایانه صمدیه انتقال داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: در طرح توسعه پایانه صمدیه بر گسترش مباحث گردشگری و فرهنگی توجه ویژه داریم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در سطح شهر اصفهان پنج پایانه فعال از جمله پایانه کاوه در شمال شهر، پایانه صفه در جنوب، پایانه جی در شرق که در کنار آن مرکز معاینه فنی واقع شده و پایانه زاینده رود در غرب اصفهان وجود دارد.

محبوبی با اشاره به تغییر ساعت فعالیت مرکز معاینه فنی جی، گفت: فعالیت این مرکز از ابتدای تیرماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعداز ظهر خواهد بود.

وی ادامه داد: در مرکز معاینه فنی خودروها در مجاورت پایانه جی فقط معاینه فنی خودروهای سبک انجام می‌شود و این مرکز با سه خط فعال روزانه بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ خودرو را معاینه فنی می‌کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پایانه جی به ژنراتور برق اضطراری مجهز می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه دیزل ژنراتور ۱۰۰ kva که در مواقع ضروری و قطعی برق می‌تواند برق مورد نیاز پایانه جی و مرکز معاینه فنی مجاور آن را تامین کند، به زودی در این پایانه نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 380144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.