با مالکان خانه‌های استیجاری غیرمجاز برخورد می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف ۱۲تن مواد مخدر و دستگیری ۸۰۰ مجرم در سه ماه گذشته در استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی با مالک هر خانه‌ای که اسکان در آن مورد تایید میراث فرهنگی نباشد برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در حاشیه رونمایی از کشفیات عملیات ظفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سلسه طرح‌های عملیاتی"ظفر" که در راستای افزایش نظم و امنیت و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر انجام شد انواع کالای قاچاق با ارزش بالغ بر ۳۷۰میلیارد ریال کشف شد و بیش از ۸۰۰ نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی با تاکید بر مبارزه نیروی انتظامی با قاچاق افزود: با توجه به اینکه امسال روتق تولید نام گرفته است یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی استان مقابله بی‌امان با قاچاق کالا و موادمخدر است که تا به حال در این راستا ۸۰۰ نفر دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری تعداد زیادی از فروشندگان موادمخدر ادامه ‌داد: در بخش مقابله با سوداگران مرگ، قاچاقچیان و خرده فروشان بیش از ۱۲ تن انواع موادمخدر کشف شد و تعدادی بالغ بر ۲۱۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی در خصوص پاکسازی مناطق آلوده اضافه کرد: نیروی انتظامی در کانون‌های جرم در بیش از ۳۰ مرحله طرح "ظفر" که در آن پاکسازی کانون‌های جرم و مقابله با قاچاق صورت گرفت به پالایش و بررسی کانون‌های جرم و کشف قاچاق پرداخت.

معصوم‌بیگی با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با مجرمان عنوان کرد: طبیعی است نیروی انتظامی با افرادی که اخلال در نظم عمومی ایجاد کنند یا قاچاق کالا و موادمخدر انجام می‌دهند برخورد سخت و سنگینی داشته باشد.

برخورد با بی‌حجابی در خودرو

وی با اشاره به برخورد با کشف حجاب در خودروها عنوان کرد: طرح "ناظر ۱" طرحی دائمی برای مبارزه با کشف حجاب در خودرو در کل کشور است که طی آن اول اخطار به شخص خاطی داده می‌شود اما در صورت تکرار طبق قانون، پرونده قضایی برای شخص باز می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در پاسخ به اینکه آیا نیروی انتظامی با سگ گردانی در پارک‌ها برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هر کاری که قانونگذار آن را ممنوع کند، برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با دارندگان خانه‌های استیجاری غیرمجاز که برای اسکان مسافران است برخورد می‌کند، گفت: با مالک هر خانه‌ای که اسکان در آن مورد تایید میراث فرهنگی نباشد نیروی انتظامی برخورد می‌کند.

معصوم‌بیگی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در پیشگیری از گسترش موادمخدر افزود: طرح "کام" طرحی است که در آن برای حدود ۴۰۰ کودک حاشیه‌نشین یکی از مناطق اصفهان جشن‌هایی در کنار پلیس برگزار می‌شود و این تعامل کودکان و پلیس می‌تواند به پیشگیری این قشر از استعمال یا فروش موادمخدر ختم شود و در کنار آن کودکان با روانشاسان نیز در ارتباط هستند.

کد خبر 380140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.