باید سلایق گردشگران در فراسوی مرزها شناخته شود

رئیس سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: باید سلایق ظریف گردشگران در فراسوی مرزها شناخته شود تا آنان با حضور در کشور با دستاوردهای فرهنگی آشنا شوند. توجه به ارزش آفرینی در حوزه فرهنگی و گردشگری موجب ایجاد علاقه انگیزه و انگیزش در گردشگران می‌شود.

محمد عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت برندسازی در حوزه فرهنگ و هنر، اظهار کرد: برندسازی حوزه‌های‌ فرهنگی هنری کشور در منطقه خاورمیانه و در سطح جهانی امکان پذیر است، این حوزه‌ یک مزیت نسبی برای ایران محسوب می‌شود.

رسالت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در شهری مثل اصفهان که برندی در زمینه خلاقیت‌های فرهنگی و هنری بوده دو چندان است و باید زمینه مناسب برای بروزخلاقیت در فرآیند فعالیت‌های این سازمان فراهم شود. 

وی تاکید کرد: خلاقیت فرهنگی نباید به صورت کلیشه‌ای ارائه شود بلکه این خلاقیت باید در فضایی گفتگو محور میان هنرمندان و فرهنگیان و در یک چرخه ارتباطی ملی و جهانی ایجاد شود.باید سلایق ظریف گردشگران در فراسوی مرزها شناخته شود تا آنان با حضور در کشور با دستاوردهای فرهنگی آشنا شوند. توجه به ارزش آفرینی در حوزه فرهنگی و گردشگری موجب ایجاد علاقه انگیزه و انگیزش در گردشگران می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: انباشتگی تجارب افزایش خلاقیت فرهنگی را به دنبال دارد، در این راستا توجه به دستاوردهای فرهنگی برای دستیابی به برآوردهای گردشگری اهمیت زیادی دارد.

عیدی با اشاره به اهمیت شناخت سلایق گردشگران در فراسوی مرزهای کشور، خاطر نشان کرد: توجه به ارزش آفرینی در حوزه فرهنگی و گردشگری موجب ایجاد علاقه، انگیزه و انگیزش در گردشگران می‌شود تا آنان با ورود به کشور با دستاوردهای فرهنگی آشنا شوند.

وی با اشاره به اقتصاد مبتنی بر فرهنگ، افزود: این اقتصاد در حوزه گردشگری موجب رشد فرهنگ و اقتصاد مبتنی بر فرهنگ می شود.

کد خبر 380138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.