ارقام عجیب و متغیر اوساگوآنا

دویست و بیست و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "این سه نفر تا نیم فصل مال ما!" عنوان اصلی این رسانه است که به ادعای غلامرضا صادقیان مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص سه بازیکن ذوب آهن که برای گذراندن خدمت سربازی جذب تراکتور شده بودند مطرح شده است. او گفته است "این سه بازیکن طبق قرارداد و مدتی که از خدمتشان مانده است بازیکن تراکتور محسوب می‌شوند و باید تا نیم فصل در تراکتور بمانند. اگر قرار به جدایی آن‌ها باشد باید دو باشگاه به تفاهم برسند که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است."

"تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی باشم" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک که به نقل از رضا میرزایی هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان که به‌صورت قرضی جذب این تیم شده بود و امسال به درخواست قلعه‌نویی به سپاهان بازگشت، مطرح شده است. میرزایی در این باره اظهار کرد: برای اولین بار است که با امیر قلعه‌نویی کار می‌کنم و از این بابت خوشحالم. سپاهان تیم پر مهره‌ای است و تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرم.

"ارقام اعلامی اوساگو آنا عجیب و متغیر است" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و بیست و ششمین شماره "فوتبال اصفهان" است که در گفتگو با منصوریان عنوان شده است . وی در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار کرد: به زودی دور جدید تمرینات ذوب آهن شروع می‌شود و تا نیم فصل طبق برنامه‌ای که پیش بینی کرده‌ام، نقشه تیم مشخص می‌شود. وی ادامه داد: اولویت اول باشگاه حفظ بازیکنان تیم بود که نیازی به خرید نداشته باشیم و با توجه به درک متقابل بازیکنان از یکدیگر کار راحت‌تری هم داشته باشیم اما دو، سه بازیکن از ذوب جدا شدند که باید هرچه زودتر جایگزین آن‌ها مشخص گردد. منصوریان تصریح کرد: اوساگوآنا باشگاه را بلاتکلیف نگه داشته و هر روز ارقام عجیب و متغیری را مطرح می‌کند. بنده نیز اعتقادی به بریز بپاش زیادی برای جذب بازیکن ندارم و امیدوارم هرچه زودتر این مسئله بازیکنان نیز حل شود.

"این سفسطه‌ها برای چیست؟" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 380119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.