امحای دیوارنویسی یک واحد خرید غیرمجاز ضایعات

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از امحای دیوارنویسی‌های یک انبار متخلف در زمینه جمع‌آوری غیرمجاز پسماندها خبر داد.

محمد منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد گشت و بازرسی معاونت اجرایی سازمان مدیریت پسماند، در سه مرحله به متخلفان حوزه جمع‌آوری پسماند اخطار می‌­دهد و در صورت توجه نکردن متخلفان با حکم دادستانی اقدام به جمع‌آوری و پلمب انبار می‌کند.

وی با اشاره به امحای دیوارنویسی‌­های یک انبار واقع در جاده خاتون آباد، گفت: این انبار که مربوط به جمع آوری ضایعات بازیافتی و پسماند خشک بوده، اقدام به دیوار نویسی مبنی بر خرید ضایعات کرده است که با توجه به غیرقانونی بودن این فعالیت، پس از اخطار به صاحب انبار، واحد بازرسی، دیوارنویسی‌­ها را امحا کرده است.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به جدیت این سازمان در برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری و بازیافت پسماندهای خشک، افزود: اغلب فعالان غیرمجاز، پسماندها را وارد فرآیند غیربهداشتی و نادرست بازیافت می­‌کنند که این امر می‌­تواند سلامت و بهداشت جامعه را تهدید کند، در این راستا از فعالیت‌­های غیر مجاز در این حوزه با جدیت جلوگیری می‌­شود.

منوچهری خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه مدیریت پسماند، جمع‌آوری و پردازش پسماندها، باید در چارچوب قانون توسط پیمانکاران مجاز و تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند انجام شود، فعالیت‌­های خارج از این محدوده غیرمجاز شناخته شده و با آن طبق قانون برخورد می‌شود.

وی همچنین درخواست کرد:  مردم با سامانه ۱۳۷ همکاری لازم را داشته باشند و گزارش تخلفات احتمالی را به این مرکز اعلام کنند.

کد خبر 380115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.