شرایط برای جذب مردم به قوه قضائیه فراهم شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نوع برخورد در قوه قضائیه باید به گونه‌ای باشد که منجر به جذب مردم در این قوه و نقطه اعتماد شهروندان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور اصفهان در شبکه جهانی شهرهای خلاق صنایع دستی اظهار کرد: حضور در این شبکه ظرفیت های خاصی را می‌طلبد که اصفهان از این ظرفیتها و توانایی‌ها بهره مند بوده است.

وی با بیان اینکه برگزار یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در اصفهان جای قدردانی دارد، اضافه کرد: صنعت دست، ترکیبی از هنر و خلاقیت است و برگزاری این نمایشگاه بخشی از داشته‌های هنرمندان را به نمایش گذاشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان به دلیل هماهنگی و ساماندهی امور مربوط به برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیتالله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان گفت: این هفته را به همه فعالان این عرصه تبریک می‌گویم و امیدواریم نوع برخورد در قوه قضائیه به گونهای باشد که منجر به جذب مردم در این قوه و نقطه اعتماد شهروندان باشد.

معین با بیان اینکه شهید بهشتی همواره اعتقاد داشت باید روح و اصل اسلام در همه جامعه جاری باشد، ادامه داد: این دیدگاه بسیار ارزنده بوده و باید همواره مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله شهید منتظری، شهید علی اکبر اژهای و شهید طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از شهدای هفتم تیر اصفهان بودند، افزود: همه مسئولان باید منش و سیره این شهدا را همواره چراغ راه خود قرار دهند.

کد خبر 380105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.