دروازه ذوب‌آهن بدون سنگربان است

در شرایطی که رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب‌آهن از این تیم جدا شد هنوز جانشین مناسبی برای این دورازه‌بان پیدا نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا اگر از هیاهوی فصل نقل و انتقالات در بحث جدایی برانکو از پرسپولیس و انتخاب جانشین او بگذریم باید گفت که دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن تا به امروز آنطور که باید و شاید نتوانسته‌اند حضوری قدرتمندانه در حوزه خرید بازیکن داشته باشند و این مسئله نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است. البته شرایط برای ذوب آهن کمی سخت‌تر از سپاهان است و با جدایی سید محمدرضا حسینی و رشید مظاهری به عنوان دو بمب فصل نقل و انتقالات هواداران این تیم در انتظارند تا نفرات جانشین این دو مهره ارزشمند خودشان در این چند فصل اخیر مشخص شود.

در این بین شاید پر کردن جای خالی مظاهری بسیار سخت‌تر از جذب نفر جایگزین برای سید محمدرضا حسینی باشد و بعد از اینکه پروژه انتقال سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال به ذوب‌آهن به سرانجام نرسید ذوب‌آهنی‌ها در گام اول به دنبال تمدید قرارداد محمد باقر صادقی دروازه‌بان دوم خودشان هستند تا شاید با بودن او حداقل نیمی از جای خالی رشید مظاهری را پر کنند و در ادامه فصل نقل و انتقالات برنامه ریزی بهتری برای این پست انجام دهند.

صادقی که از ابتدای لیگ هفتم و با حضور زوران جورجویچ به فوتبال ایران معرفی شد در این یازده‌سال که تجربه بازی در سطح اول فوتبال ایران را داشته تیم‌های زیادی عوض کرده و به جز ذوب‌آهن در سپاهان، سایپا و صبای قم هم بازی کرده و به جز فصلی که در سایپا حضور داشت در بقیه تیم‌ها نتوانسته خودش را به عنوان دروازه‌بان اول تیم به کادر فنی تحمیل کند و زیر سایه گلرهایی مثل شهاب گردان و رشید مظاهری قرار داشته است.

با این وجود رفتن رشید مظاهری بهترین فرصت را برای صادقی ایجاد کرده تا بتواند بعد از چند سال دروازه بان دوم بودن سرانجام خودش را به عنوان نفر اول دروازه ذوب‌آهن معرفی کند و نشان دهد که در این چند سال گذشته بی دلیل بر روی نیمکت می‌نشسته است. اما عجیب‌ترین نکته اینجاست که صادقی تا به امروز با وجود تمایل ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد هنوز راضی به انجام این کار نشده و به نظر می‌رسد که بعد از رفتن مظاهری نوبت به صادقی رسیده تا قیمت پیشنهادی خودش را بالاتر ببرد. به هر حال در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران دروازه بان سطح یک و بدون تیمی وجود ندارد که ذوب‌آهن بخواهد به عنوان جانشین رشید مظاهری بخرد و در این شرایط صادقی بهترین گزینه برای علیرضا منصوریان است و البته خود صادقی هم به خوبی می‌داند که امسال بهترین فرصت  برایش ایجاد شده تا جای ثابتی در ترکیب ذوب‌آهن پیدا کند.

اما این دوری کردن از باشگاه و قرار گرفتن ذوب‌آهن در بلاتکلیفی دروازه بان موضوعی است که بدون شک به سود ذوب‌آهن و دروازه‌بان باتجربه‌اش نیست و صادقی می‌تواند با تمدید قرارداد خودش نشان دهد که این فرصت بادآورده ناشی از رفتن رشید مظاهری را به این راحتی‌ها از دست نخواهد داد.

کد خبر 380097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.