جعفر قیصری سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شد

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی جعفر قیصری را به سمت «سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان » منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر قیصری آمده است:

با عنایت به انتصاب جناب آقای دکتر ابطحی به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان و ضرورت ادامه بی‌وقفه فعالیت‌های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ضمن قدردانی از زحمات ایشان در دوران ریاست شهرک و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان» منصوب می‌شوید.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اتکا به دو دهه همکاری با دانشگاه‌های بزرگ منطقه، مدیریت‌های منسجم، کوشا و کارآمد، نقش‌آفرینی مؤثر شرکت‌ها و مؤسسات عضو و تعامل سازنده با مدیران و راهبران اقتصاد دانش‌بنیان نقشی بسزا در توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری در منطقه و ارزش‌آفرینی در حوزه علم و فناوری کشور برعهده دارد و الگویی شاخص در اثربخشی اجتماعی و اقتصادی مراکز علمی فناوری است.

در شرایط حاضر کشور، که انتظار می‌رود مراکز فناوری به چالش‌ها و نیازهای جامعه توجه خاص کنند، امیدوارم جناب‌عالی با بهره‌گیری از تجربه‌های موفق پیشین و نیروهای مستعد و توانمند شهرک و توجه بیش‌ازپیش به رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور موجبات ارتقای جایگاه شهرک، نقش‌آفرینی آن در عرصه‌های محلی، ملی و بین‌المللی و پیشتازی در عرصه توسعه فناوری را با شتاب بیشتری فراهم آورید.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری میهن عزیزمان ایفا نمایید.

جعفر قیصری متولد سال ۱۳۵۳ در شهر اصفهان و عضو هیئت علمی و دانشیار رشته مهندسی برق کنترل دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۶مفتخر به کسب عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان شده است؛ همچنین طرح پژوهشی با همکاری شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در سال ۱۳۸۷ موفق به کسب عنوان طرح برگزیده استان شده است.

قیصری از سال ۱۳۹۵ تاکنون مسئولیت مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان را برعهده داشته است.

کد خبر 380090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.