اول راهم/ کشتی اصفهان رو به رشد است

عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی اصفهان شاید وضعیت خوبی نداشته باشد اما روبه رشد است و تا چند سال آینده خبرهای خوبی از این رشته ورزشی خواهیم شنید.

عباس مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط خودش و مسابقاتی که شرکت کرده است، اظهار کرد: با تمریناتی که زیر نظر مربیان انجام دادم، شرایط بدنی خوبی دارم و جا دارد از مربیان شهرمان تشکر کنم.

وی افزود: سال گذشته در مسابقات کشوری بزرگسالان، مرحله اول و مرحله دوم انتخابی تیم ملی شرکت کردم که مسابقه مرحله دوم انتخابی تیم ملی و جام تختی هم زمان بود.

 عضو تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه  نفر اول وزن ما برای مسابقات جهانی سعید عبدولی است، تصریح کرد: تا به حال نفرات جهانی مشخص نشده‌اند، تا جایی که اطلاع دارم نفر اول وزن ما سعید عبدولی است و فقط در اردوی تیم ملی که تا آخر شهریور ماه ادامه دارد حضور داریم.

مهدی زاده با بیان اینکه اول راه است و می‌خواهد در مسابقات سطح بالا شرکت کند، تصریح کرد: کشتی اصفهان شاید وضعیت خوبی نداشته باشد اما  روبه رشد است و تا چند سال آینده خبرهای خوبی از این رشته ورزشی خواهیم شنید.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی  در رابطه با ضعیف شدن کشتی اصفهان در سالهای اخیر، اظهار کرد: درباره مدیریت نمی‌توانم نظری بدهم اما به عنوان یک کشتی گیر زمانی که این ورزش در اصفهان افت کرد، بازی می‌کردم و می‌دیدیم که کشتی گیران تا یک سطحی بالا می‌آمدند و به خاطر فشار زندگی و مشکلات مالی ورزش را رها می‌کردند و به سمت کار می‌رفتند.

مهدی زاده با تا کید بر اینکه در حال حاضر کشتی اصفهان در پایه سازی از رده سنی نونهالان و نوجوانان انجام می‌شود، گفت: بازیکنانی که در رده سنی پایه رشد می‌کنند می‌تواند در آینده برای تیم بزرگسالان اصفهان موثر باشند. به نظرم به غیر از پایه سازی باید روی شخص کشتی گیر مخصوصا نفرات شاخص استان  که در مرحله آ خر تیم ملی حضور دارند سرمایه گذاری شود.

وی در خصوص حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، تصریح کرد: اگر کاری برایمان انجام دهد کشتی گیران خوشحال می‌شوند و قدردان آن‌ها هستند اما اگر هم کاری انجام ندهند خودمان را درگیر این مسائل نمی‌کنیم.

 عضو تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اسپانسرهای کشتی، خاطرنشان کرد: میرزایی رییس هیئت کشتی اسپانسر گرفته است که کارهای بنیادی مثل احیای سالن‌های ورزشی را برعهده دارند اما اسپانسری برای بازیکنان ندیده‌ام.

کد خبر 380071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.