اشتغال بیش از ۱۵ هزار نفر در اصناف برخوار

برخوار_رییس اتاق اصناف برخوار گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر در واحدهای صنفی این شهرستان به صورت مستقیم مشغول کار هستند.

علی داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار اظهار کرد: این شهرستان دارای ۱۰ اتحادیه صنفی فعال است که هر اتحادیه بر چند صنف نظارت می‌کند.

وی عنوان کرد: تا کنون برای بیش از شش هزار واحد صنفی پروانه کسب صادر شده و مراحل اداری صدور پروانه برای سایر واحدهای صنفی نیز در دست اقدام است.

رییس اتاق اصناف برخوار تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر در واحدهای صنفی این شهرستان به صورت مستقیم مشغول کار هستند.

داوری تأکید کرد: مهمترین مشکلات اتاق اصناف و اتحادیه‌های آن همکاری نکردن اداره امور مالیاتی با اصناف، مطابقت نداشتن کدهای پستی با واحدهای صنفی و ثبت واحدهای صنفی منطقه صنعتی به عنوان روستا است.

وی افزود: بازرسی اتاق اصناف در هر ماه با ادارات دامپزشکی، تعزیرات، بهداشت، اماکن، صنعت معدن و تجارت گشت‌های مشترک برگزار می‌کند.

رییس اتاق اصناف برخوار خاطرنشان کرد: در  حال حاضر پنج فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان فعال است و به مردم در بخش‌های مختلف خدمات ارائه می‌کند.

داوری با بیان اینکه مدیریت شهری و بخش خصوصی باید در راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی و فصلی مشارکت کنند، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و تخصصی مبلمان و تجهیزات مدرن منزل و نمایشگاه‌های دائمی مبل و منبت، طلا، صنایع‌دستی و صنایع آجر و سنگ مهمترین نیازهای اصناف شهرستان است.

کد خبر 380062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.