تفریح لازمه سلامت روح و روان

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همانقدر که خواب و غذا در سلامت بدن تاثیر دارد، ایجاد بستر های نشاط آور در سلامت روح و روان یک جامعه اثرگذار است.

حبیب الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برگزاری جشنواره ورزشی زاینده‌رود، اظهار کرد: در این جشنواره شور و نشاط را در همه اقشار جامعه می‌توان مشاهده کرد. جشنواره زاینده رود با تعامل بین هیئت و فدراسیون انجمن‌های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و اداره ورزش شهرداری اصفهان برگزار می‌شود و  از کسانی که در برپایی این جشنواره زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه زیر ساخت اصفهان برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی مناسب است، افزود: هر جایی که برای شادی و نشاط  مردم تلاش شود قطعا همدلی و تعامل وجود دارد؛ برگزاری چنین جشنواره‌هایی کوچکترین حرکتی است که می‌توان برای شادی مردم انجام داد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فراهم کردن برنامه‌های تفریحی و نشاط آور برای سلامت روح و روان یک جامعه لازم است، تصریح کرد: همانقدر که خواب و غذا در سلامت بدن تاثیر دارد، ایجاد بسترهای نشاط آور در سلامت روح و روان یک جامعه اثرگذار است.                     

ناظریان ادامه داد: باید همه ارگان‌ها و نهادها دست به دست هم به دهند تا از جهات مختلف زمینه شادی مردم فراهم شود.

کد خبر 380042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.