بازگشت تبریزی به ذوب آهن؟فعلا نه

دویست و بیست و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد

به گزارش ایمنا، "بازگشت تبریزی به ذوب آهن؟" عنوان اصلی این رسانه است که در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر قرار گرفتن مرتضی تبریزی مهاجم سابق ذوب آهن در لیست مازاد باشگاه استقلال مطرح شده است.  تبریزی در خصوص این شایعات گفت: من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و در این مدت اخیر چندین بار به باشگاه سر زده‌ام که همگی از من خواسته‌اند با قدرت ادامه بدهم. من نیز سعی می‌کنم بهتر از پارسال باشم و رفتنم به سایر تیم‌ها  فعلا صحت ندارد.

"سپاهان و ادامه داستان جذاب نقل و انتقالات" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک که به خریدهای سپاهان از سال گذشته تا به امسال پرداخته است و در پایان مطلب از تلاش سپاهان برای جذب کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال که فصل خیلی خوبی را در فوتبال بلژیک پشت سر نگذاشته است و بشار رسن و آرش رضاوند هافبک‌های فصل قبل پرسپولیس و سایپا را خبر می‌دهد.

"غیر تهرانی‌ها مدعی‌تر از همیشه" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و بیست و پنجمین شماره "فوتبال اصفهان" است که به تحلیل شرایط تیم‌های سپاهان،ذوب آهن، پدیده و تراکتورسازی پرداخته است که با شروع فصل جدید لیگ برتر این چهار تیم را مدعیان جدی قهرمانی عنوان کرده که می‌توانند دو تیم تهرانی استقلال و پرسپولیس را در راه کسب عنوان قهرمانی به مشکل انداخته و شاهد فوتبالی جذاب از جدال این مدعیان غیر تهرانی با این دو تیم باشیم.

برای مشاهده‌ صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 380040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.