انتقال تجربیات موجب ارتقا توانمندی فعالان گردشگری می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: نمایشگاه محفلی است تا فعالان گردشگری و صنایع دستی فرصت داشته باشند مشتریان حوزه خود را پیدا کرده و بازاریابی در این حوزه صورت بگیرد.

فریدون الهیاری در گفت و گو با خبرنگار با بیان این که هماهنگی بین میراث فرهنگی، شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی، نمایندگی وزارت خارجه و شرکت نمایشگاه‌ها به برگزاری بهتر نمایشگاه گردشگری امسال کمک کرد، گفت: همکاری ویژه‌ای که بین وزارت امور خارجه و شهرداری اصفهان، نمایشگاه و اتاق بازرگانی وجود داشته موجب شد بیشتر از ۶۰ نفر مهمان خارجی از بیشتر از ۱۹ کشور جهان در نمایشگاه امسال حضور پیدا کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: هدف مدیریت شهری اصفهان و میراث فرهنگی این است که این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان به ثبت برسانیم و امیدواریم با آغاز به کار محل جدید نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با فضایی بزرگ‌تر و فاخرتر نمایشگاه را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازتاب گسترده خبری به استقبال از این نمایشگاه کمک کرد، افزود: این نمایشگاه هر سال باید با قدرت جایگاه خود را نسبت به سال‌های گذشته تثبیت کند و نباید در مدت کوتاه و بازه زمانی مشخص باشد چرا که این نمایشگاه محفلی است تا فعالان گردشگری و صنایع دستی فرصت داشته باشند مشتریان حوزه خود را پیدا کرده و بازاریابی در این حوزه صورت بگیرد.

الهیاری با بیان اینکه هماهنگی و تبلیغات گسترده پیش از نمایشگاه موجب شد تا با مجوز رسمی به نمایشگاهی بین المللی تبدیل شود، تصریح کرد: ارتباطی که غرفه داران با مشتریان خود می‌گیرند می‌تواند در طول سال تداوم داشته باشد.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: با حضور شهرهای مختلف انتقال تجربیات و مهارت‌ها درباره تاسیسات گردشگری و معرفی ظرفیت‌ها، محصول و خدمات گردشگری انجام شد؛ انتقال تجربیات موجب می‌شود سطح توانمندی فعالان صنایع دستی و گردشگری ما ارتقا پیدا کرده تا با آمادگی و توانمندی بیشتری در نمایشگاه‌های ملی و بین المللی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از ۳۰ نشست تخصصی در حاشیه این نمایشگاه بستر مناسبی را برای آموزش، تبادل تجربیات و مهارت‌ها فراهم کرد و به نظر می‌رسد نشست‌های برگزار شده با حضور مهمانان داخلی و خارجی و متخصصان حوزه گردشگری و صنایع دستی نقش مهمی در انتقال دانش، مهارت و توانمندی فعالان حوزه گردشگری داشته است.

کد خبر 380037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.