آغاز جشنواره تابستانی اصفهان سیتی سنتر

چهارمین دوره قرعه‌کشی جشنواره بزرگ «فروش اصفهان سیتی سنتر»، در روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر، در این جشنواره، که با همکاری بانک گردشگری از ۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز و تا پایان ۲۸ ‌خرداد ماه ۱۳۹۸، ادامه داشت، بیش از ۲۲۰ هزار نفر، در این قرعه‌کشی شرکت کردند.

جوایز این دوره از جشنواره فروش اصفهان سیتی سنتر، شامل جوایز ارزنده نقدی و غیرنقدی و دو دستگاه خودرو ۲۰۶ و تیبا بود که در سه بخش به شرکت کنندگان اعطا شد.

بخش اول قرعه کشی این جشنواره هر شب صورت می گرفت و جوایز آن شامل خدماتی بود که داخل مجموعه وجود دارد.

بخش دوم قرعه کشی نیز شامل جوایز نقدی بود که به صورت ماهیانه بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان اهدا شد.

اما قرعه کشی بزرگ این جشنواره یعنی دو دستگاه خودرو ۲۰۶ و تیبا شب ۲۹خردادماه با حضور شرکت کنندگان انجام و به برندگان خوش شانس این دوره از جشنواره اعطا شد.

جشنواره فروش اصفهان سیتی سنتر، در روزهای آینده با عنوان "جشنواره تابستانه اصفهان سیتی سنتر" دوباره آغاز به کار خواهد کرد و همشهریان می توانند یک بار دیگر با خرید از بخش های مختلف شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده این جشنواره امتحان کنند.

مجموعه اصفهان سیتی سنتر، هر روز در جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران اقدام به افتتاح بخش های جدید کرده و درصدد است تمامی آن چه یک فرد نیاز دارد را به بهترین شکل ممکن در زیر یک سقف مهیا سازد.

کد خبر 380029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.