پسر مو طلایی در دو راهی بارسلون و پاریس

کاپیتان جوان آژاکس با نوزده سال سن به یکی از جذاب‌ترین مهره‌های نقل و انتقالات فوتبال اروپا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با نزدیک شدن زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا، شایعات در مورد بازیکنان بیشتر و بیشتر می‌شود. "ماتیاس دیلیخت" یکی از بازیکنانی است که سخت مورد توجه باشگاه‌های متمول و بزرگ دنیا قرارگرفته است. این بازیکن ۱۹ ساله از سال ۲۰۱۶ و در حالی که فقط ۱۶ سال سن داشت، راهی تیم اول آژاکس شد و پله‌های طرقی را یکی پس از دیگری طی کرد، و نه تنها تبدیل به مهره اصلی این تیم در خط دفاع شد، بلکه بازوبند کاپیتانی این تیم به این پسر کم سن و سال رسید.

ماجرا فقط به درخشش در آژاکس و دادن بازوبند به او ختم نشد و دیلیخت به تیم ملی کشورش که به لاله‌های نارنجی معروف است، فراخوانده شد.ماتیاس که کاپیتان آژاکس هلند است، با این تیم توانست فصل گذشته با هدایت اریک تن هاگ و با فلسفه‌ "یوهان کریوف" فقید(سبک توتال فوتبال) دوگانه‌ فوتبال هلند را فتح کند و تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالا برود، اما در این مرحله با بدشانسی مغلوب تفکرات پوچتینو آرژانتینی شدند و از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و کسب سه‌گانه تاریخی و تکمیل شگفتی باز ماندند.

 دیلیخت حالا با نمایش‌های جذابش، مورد توجه بزرگان فوتبال اروپا قرار گرفته است. بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و پاریسن‌ژرمن تیم‌های خواهان پسر مو طلایی آژاکس هستند، این در حالی است که او فقط نوزده سال سن دارد.

قرارداد ۵ ساله با سالی ۱۵ میلیون یورو بهترین پیشنهادی است که از سوی پاریسی‌ها به او داده شده است اما از آنجا که دوست صمیمی او یعنی "فرانکی دیوونگ" به بارسا پیوسته، رسانه‌ها حدس می‌زنند که دیلیخت هم آبی اناری پوش شود.

"مینو رایولا" که مدیر برنامه‌های بسیاری از بازیکنان مطرح بوده و هست، اعلام کرده که دلیخت فعلا در تعطیلات میامی است و باید از آنجا برگردد تا تصمیمش را بگیرد.حالا باید منتظر ماند و دید ماتیاس دیلیخت که تصمیمش برای ترک آژاکس قطعی است، به دوست صمیمی‌اش در بارسا ملحق می‌شود که جام ببرد، یا به پاریس می‌رود تا پول بیشتر دریافت کند.

کد خبر 380005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.