اجرای ویژه‌ برنامه‌های تابستانی در محلات منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره خانوادگی بازی‎های آبی با عنوان «یلدای تابستان» در سطح این منطقه خبر داد و گفت: هدف از اجرای این برنامه افزایش نشاط شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک اصفهان روز ویژه برنامه یلدای تابستان در محل پارک پل فلزی برگزار میشود.

وی خاطرنشان کرد: حضور برای عموم شهروندان در این ویژه برنامه که با هدف افزایش نشاط شور و نشاط اجتماعی شهروندان در قالب برنامه‌های سرگرم کننده و مسابقه برگزار میشود، آزاد و رایگان است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: جشنواره خانگی بازی‌های آبی به صورت خانوادگی، گروهی و انفرادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چهارشنبه در یکی از محله‌های منطقه یک شهرداری اصفهان جشنواره بازی و سرگرمی اجرا می‌شود، تصریح کرد: روزهای پنجم و ششم تیرماه سال جاری نیز به مناسبت هفته مواد مخدر ویژه برنامه «با من حرف بزن» به صورت کارگاه های آموزشی و پرسش و پاسخ ویژه عموم شهروندان در پارک بیشه حبیب جنب پل مارنان برگزار می‌شود.

شکرانی گفت: روز سه شنبه هفته آینده ویژه برنامه سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت واقعه هفتم تیر با حضور «آیت الله محمد سروش‌محلاتی» از اساتید حوزه و دانشگاه در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خانه فرهنگ شهید بهشتی روزانه برنامه‌های مختلفی با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری نشست تخصصی با عنوان «نقش آزادی در تربیت فرزند» ویژه مادران از جمله این برنامه‌ها به شمار میرود، البته از برنامه‌های جانبی آن برپایی کارگاه‌های آموزشی همراه با نمایشگاه و فروشگاه کتاب است.

کد خبر 379991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.