ایجاد ۱۸۰ فرصت اشتغال جدید در نجف‌آباد

نجف‌آباد_رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نجف‌آباد گفت: در ماه‌های اخیر در دو کارخانه کاشی شهرستان که در سال‌های اخیر و بعد از واگذاری به بخش خصوصی با مشکلات جدی مواجه شده و تا مرز ورشکستگی کامل پیش رفته بود، علاوه بر حفظ اشتغال موجود بیش از ۱۸۰ فرصت اشتغال جدید ایجاد شد.

محمد مغزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد با بیان این مطلب، اظهار کرد: مدیریت جدید این دو مجموعه در چند ماه اخیر برای ۷۰ نفر در یکی از کارخانه‌ها و برای یکصد و ۱۰ نفر در واحد دیگر اشتغال‌زایی کرده‌ و ظرفیت اشتغال کارخانه‌های مذکور را به بیش از ۶۰۰ نفر رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: حجم بدهکاری‌ها و معوقات حقوق و مزایای پرسنل این کارخانه‌ها در دوران مدیریت قبلی به حدی افزایش پیدا کرده بود که بسیاری از طلبکاران شروع به اجرای احکام کرده و حتی بعضی از خطوط تولید مجموعه را مالک شدند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نجف‌آباد با بیان اینکه ظرفیت تولید یکی از این کارخانه‌ها در حال حاضر ۲۵۰ هزار مترمربع کاشی در ماه است، ادامه داد: در ماه‌های آینده روند تعمیرات کلی بخش‌هایی از کارخانه تکمیل شده و تولید به مرز ۵۰۰ هزار مترمربع و تا پایان سال نیز برای رسیدن به ۹۰۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

مغزی از تولید کاشی  پرسلان در ابعاد ۴۰ در ۱۲۰ سانتیمتر به عنوان دستاورد جدید این مجموعه یاد کرد و اظهار کرد: این محصول جدید در نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران عرضه شد.

کد خبر 379989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.