حوادث رانندگی اصفهان ۱۴ مصدوم و فوتی داشت

رئیس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان از وقوع سه حادثه رانندگی عصر امروز و مصدومیت ۱۳ نفر و فوت یک خانم ۵۰ ساله خبر داد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه عصر امروز اظهار کرد: تصادف ساینا و ال۹۰ ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه عصر امروز در دو کیلومتر بعد از روستای موته به سمت میمه اتفاق افتاد.

وی با تاکید به اینکه دو کد نیروهای امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر موته به محل این تصادف اعزام شدند، گفت: در این تصادف یک خانم ۵۰ ساله جان خود را از دست داد و  نیروهای امدادی پنج نفر مصدوم ا تصادف رانندگی را که یک آقای ۳۹ ساله و  سه مرد ۱۵و۹و۳ساله و  یک نفر خانم ۵۵ ساله بودند را بعد از اقدامات درمانی سرپایی برای تکمیل درمان به بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه منتقل کردند.

وی با تاکید به مأموریت اورژانس هوایی در محدوده بیمارستان محمد رسول الله(ص) میمه اظهار کرد: این ماموریت ساعت ۱۶ و ۳۸ دقیقه برای انتقال مصدومین بیماران ترافیکی با حضور سه آمبولانس اورژانس صورت گرفت.

راستین خاطرنشان کرد: مصدومین این حادثه دو کودک پسر ۹و۱۵ سال و یک خانم ۵۰ سال بودند که برای تکمیل درمان به به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان با اشاره به حادثه واژگونی ۲۰۶ در کیلومتر ۱۵ جاده سمیرم-یاسوج اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۷ و ۱۵  دقیقه عصر امروز اتفاق افتاد و دو آمبولانس ۱۱۵ وهلال احمر یاسوج مصدومین این تصادف رانندگی را سه خانم ۱۷و۴۲و۴۳سال و دو مرد ۱۴و۱۵سال بودند را به بیمارستان سیدالشهداء سمیرم منتقل کردند.

کد خبر 379976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.