اقتدار قوه قضاییه در تمام موضوعات بیش از گذشته نمود پیدا کرده است

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: باید امکانات، فرصت‌ها و منابع ملی که زمینه پرواز برای انسان دارد به صورت عادلانه در کشور تقسیم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان اظهار کرد: مقامات دیپلماسی کشور ما حاضر به مذاکره با آمریکایی‌ها نیستند چرا که آمریکا و صهیونیست و پادوهای آنها زبان دیپلماسی نمی‌فهمند و فقط زبان زور و ظلم می‌فهمند.

وی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی به قدرتی رسیده که می‌تواند دشمنان را مأیوس کند، هدف گذاری پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران نمونه بازر اقتدار و قدرت ایران در مقابله با تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی است.

امام جمعه چادگان با اشاره به حادثه هفتم تیرماه که منجر به شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲  تن از یارانش شد، افزود: دشمنان با ترور این شخصیت‌ها قصد براندازی نظام نوپای ایران را داشتند اما غافل از این که خداوند حافط حامیان خط اسلام است.

وی تأکید کرد: امروز اقتدار قوه قضاییه در تمام موضوعات بیش از گذشته نمود پیدا کرده، زیرا حفظ مال مردم و امنیت جامعه در ید این نهاد است و اگر در مقابل زالوصفتان سست عمل کند فساد اقتصادی گسترش پیدا خواهد کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه روزهای بحرانی دنیا را آمریکا و اروپا و جاهلان آنها در منطقه به وجود آوردند و ایران اسلامی به عنوان پرچمدار و خط مقدم اسلام در امنیت منطقه نقش موثری دارد، اظهار کرد: باید قوه مقننه با قانون گذاری درست و تعادل در حقوق مدیران شایسته سالاری را ایجاد کند.

وی گفت: باید امکانات و فرصت‌ها و منابع ملی که زمینه پرواز برای انسان دارد  به صورت عادلانه در کشور تقسیم شود زیرا این تقسیم عادلانه اهداف انبیا است.

کد خبر 379961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.