عقاب بزرگ آمریکا در آسمان ایران با قدرت سپاه پاسداران هدف گذاری شد

گلپایگان- امام جمعه گلشهر گفت: سپاه پاسداران با هدف گذاری پهباد آمریکایی تهدید خودش را عملی کرد و نشان داد که دست درازی کردن به مناطق و اراضی جمهوری اسلامی برابر با نابودی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تصور برخی این است که انسان‌های راحت طلب‌ و فارغ از مسائل دنیا انسان‌های خوبی هستند در صورتی که انسان باید به دنبال کار و تلاش باشد.

وی با بیان اینکه انسان همان گونه که به انجام عبادت اهمیت می‌دهد باید به کار و تلاش نیز اهمیت بیشتری بدهد، افزود: انسان باید برای زندگی برنامه مدون داشته باشد، اگر انسان در طلب روزی حلال و در هنگام کار بمیرد در زمره شهید محسوب می‌شود.

امام جمعه گلشهر با تأکید بر ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان، گفت: با تلاش و همکاری دستگاه قضایی شهرستان امسال در جشن گلریزان ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به بزرگداشت آیت الله فیاضی در شامگاه ششم  تیرماه، افزود: با برگزاری این مراسم از زحمات و تلاش‌های این عالم بزرگوار در ساخت مساجد،، حسینیه‌ها، مدارس، احداث بلوار و ساختمان مرکز درمانی و ده ها پروژه دیگر قدردانی به عمل خواهد آمد.

موسوی خراسانی افزود: این عالم ربانی از شاگردان آیت الله بروجردی و امام راحل بودند و با الگو گرفتن از این دو عالم بزرگ و فرهیخته جهان تشیع به قدری شیفته خدمت به مردم بودند که اگر مسؤولیت استانی به وی واگذار می‌شد می‌توانست آن استان را دگرگون کند، اما این شهر را برای خدمت انتخاب کرد.

وی گفت: باید مراسمی در خور شأن وی برگزار شود تا دشمنان اسلام بدانند که علما را فرموش نخواهیم کرد.

امام جمعه گلشهر با اشاره به اینکه پهباد آمریکایی حدود ۲۰۰ میلیون دلار ارزش داشت و تاکنون هیچ قدرتی نتوانسته بود آن را سرنگون کند، اما نیروهای سپاه پاسداران با این اقدام آمریکا را شکست دادند، گفت: سناتور آمریکا چندی پیش اسلحه های ایرانی را فتوشاپ خوانده بود.

وی گفت: با این اقدام ایران اسلامی تهدید خودش را عملی کرد و نشان داد که دست درازی کردن به مناطق و اراضی جمهوری اسلامی برابر با نابودی است.

موسوی خراسانی گفت: این عقاب بزرگ آمریکا در آسمان ایران با قدرت سپاه پاسداران هدف گذاری شد تا جایی که ترامپ مقامات را از رجز خوانی برای ایران بر حذر داشته است.

وی افزود: سپاه پاسداران نشان داد ایران، عراق و افغانستان و پاکستان و سوریه نیست و ایران اسلامی حسینی و هیهأت من الذله است.

امام جمعه گلشهر گفت: مرسی نخستین رییس جمهور مردمی مصر بود که با شعار اسلام انتخاب شد اما با دشمنان اسلام پیمان دوستی بست و برخلاف قرآن عمل کرد و چون به ظالمان اعتماد کرد حکومتش بیش از یکسال دوام نیاورد و این نتیجه کسی است که دشمنان اسلام را دوست بداند.

کد خبر 379957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.