مسؤولان شهید چمران را الگوی خود قرار دهند

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: شهرستان بویین میاندشت در زمینه ترویج ورزش پهلوانی ضعیف عمل کرده است، با ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی می‌توان جوانانی قهرمان تربیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با اشاره به اینکه جوانان در مسیر تقوای الهی قدم بردارند تا در مسیر عبودیت قرار گیرند، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب تمدن سازی و جامعه پردازی بستگی به خود سازی فردی دارد.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید با استفاده از سرمایه‌های ملی خود انقلاب را در مسیر رسیدن به اهداف عالی حمایت کرد، گفت: افراد متدین و مدعی پشتیبان انقلاب باید در رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان از سرمایه‌های خود استفاده کنند.

امام جمعه بویین میاندشت با تأکید بر تشکیل تعاونی‌های کوچک برای اشتغال جوانان، گفت: مساجد کانون تربیت جوانان مومن و انقلابی است و باید برای جذب جوانان در مساجد افراد متدین و مومن زمینه اشتغال جوانان را در جامعه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولی که از ترس دشمن در میدان عمل ضعیف عمل کند شایسته منصب  و مقام در حکومت اسلامی نیست، گفت: مسؤولان باید شهید چمران را الگوی خود در خدمت رسانی به مردم قرار دهند.

اسکندری تأکید کرد: شهرستان در زمینه ترویج ورزش پهلوانی ضعیف عمل کرده است، با ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی می‌توان جوانانی قهرمان تربیت کرد.

کد خبر 379956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.