مسئولان قضایی با هنجارشکنان فرهنگی و مفسدان اقتصادی برخورد کنند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: مسئولان قضایی و انتظامی با جدیت با هنجارشکنان فرهنگی و اجتماعی و با مفاسد اقتصادی با شدت برخورد نمایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نطنز اظهار کرد: آمریکا همواره در طول تاریخ به دنبال نفوذ در ایران و زیر سؤال بردن جمهوری اسلامی ایران بوده است که هر بار ملت ایران، ارتش و سپاه نشان دادند که از هیچ ابر قدرتی در جهان هراسی به دل ندارند.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه انهدام پهباد آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را نشان داد، افزود: ایران با این حرکت خود نشان داد که اجازه نمی‌دهد دشمن هرگونه اقدام خرابکارانه در خاک و مرزهای کشور داشته باشد و عملیات جاسوسی آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

امینی با بیان اینکه این اقدام اخیر ایران پاسخ دندان‌شکن به امریکا بود، ابراز داشت: نه‌ تنها آمریکا بلکه هر کشوری که بخواهد به خاک ایران تجاوز کند با همین پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهد بود.

حجت الاسلام امینی  بابیان اینکه حرکت اخیر سپاه ایران مردم را خوشحال و باعث اقتدار کشور شد، تصریح کرد: ایران نه‌ تنها از امریکا بلکه از هیچ کشوری هراسی به دل ندارد و در برابر هرگونه تجاوز و زور خواهد ایستاد.

وی از برخورد قوه قضاییه در برخورد با فساد در جامعه تقدیر کرد و افزود: انتظار جامعه اسلامی این است که مسئولان قضایی و انتظامی با جدیت با هنجارشکنان فرهنگی و اجتماعی و با مفاسد اقتصادی با شدت برخورد نمایند.

خطیب جمعه نطنز همچنین از معرفی نشدن مسئول برای اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نطنز که قریب به یک سال است متولی ندارد انتقاد کرد و از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار خواست هر چه سریعتر نسبت به معرفی فردی سایسته جهت تصدی مسئولیت این اداره مهم اقدام نماید.

کد خبر 379954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.