ساقط شدن پهپاد آمریکایی سبب وحشت دشمنان و دلگرمی ملت ایران اسلامی شد

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: ساقط شدن پهپاد آمریکایی توسط سامانه پدافند سوم خرداد سازمان هوا و فضای سپاه در مرزهای ابی ایران ، سبب وحشت دشمنان و دلگرمی مردم شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، گفت: تحقق عدالت یکی از آرمان های بزرگ انبیاء و اهداف جامعه بشری است.

امام جمعه بادرود گفت: زیاده خواهی و خواسته های نفسانی عده‌ای، عدالت را به چالش برده است اما باید بر اساس تعالیم دینی عدالت در زندگی و به ویژه در قضاوت و حکمرانی رعایت شود.

قاسمی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: باید تلاش کنیم تبلیغ دینی به صورت صادقانه و در رفتار و عمل در سطح جامعه تسری یابد.

وی گفت: روز نخست تیر ماه که سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است به عنوان روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نام‌گذاری شده است که این امر نشان از آن دارد که تبلیغ دین جایگاه بسیار مهمی در سطح جامعه دارد.

خطیب جمعه بادرود در ادامه خطبه نماز جمعه، به ساقط شدن پهپاد گلوبال هاوک آمریکا توسط سامانه پدافند سوم خرداد سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرزهای آبی سرزمینی ایران اشاره کرد و گفت: این اقدام سبب وحشت دشمنان و دلگرمی مردم شد.

وی خاطر نشان کرد: با سقوط پهباد فوق مدرن آمریکایی، ادعاهای مضحک و پوشالی مستکبران نقش بر آب کرد زیرا می خواستند انفجار نفتکش ژاپن را به گردن ما بیندازند، پهپاد ضد رادار شان را زدیم.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران در سال ۶۰ بیان کرد: شهید چمران مرد با تقوا و با شخصیتی بود که در معرفی اسلام به صورت رفتار و عمل بسیار موفق عمل کرد و یقین جایگاه والایی در نزد پروردگار متعال خواهد داشت.

امام جمعه بادرود به  هفته حقوق بشر آمریکایی نز اشاره کرد و گفت: از ۶ الی ۱۲ تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است، حقوق بشر آمریکایی یعنی حمایت از منافقان کوردل برای شهید کردن بیش از ۱۷ هزار نفر مردم بی گناه در کشور، که یک جنایت آنها به شهادت رساندن شهید مظلوم بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه است.

وی افزود: در طول عمر ننگین آمریکا چیزی جز جنایت در کارنامه مسئولان آن دیده نمی شود، که نقطه اوج آن را در سال های اخیر شاهد هستیم.

کد خبر 379947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.