زمین‌خواری در بویین‌میاندشت، زیر تیغ قانون

بویین میاندشت_فرماندار بویین‌میاندشت با اشاره به فعالیت کمیسیون رفع تداخلات این شهرستان، گفت: گروهی بر اساس اسناد مالکیت و گروهی بر اساس سوابق طولانی تصرف، املاک ملی را در اختیار دارند، اما با افرادی که به تازگی و برخلاف قانون اقدام به تصرف اراضی ملی کرده‌اند، برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، محمدرضا توسلی امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه برای توسعه شهرک صنعتی لازم که این شهرک از حریم شهر خارج شود، اظهار کرد: شورای شهر کسر مساحت این شهرک از حریم شهری را تصویب کرده و به زودی برای اخذ مصوبه در کمیسیون ماده پنج استان مطرح می‌شود.

وی با اشاره به  طرح ورودی شهرک صنعتی این شهرستان، ادامه داد: این طرح به دلیل مشکلات ترافیکی و عبور و مرور ماشین‌های سنگین متوقف شد تا اصلاحات مهندسی انجام ‌شود.

فرماندار بویین‌میاندشت با تأکید بر ضرورت تکمیل فاضلاب این شهر و محله ششجوان و اجرای طرح فاضلاب شهری افوس، عنوان کرد: با توجه به اینکه بویین‌میاندشت آبریز سه حوزه است، باید اداره منابع آب از فریدونشهر مجزا و در این شهرستان مستقر شود.

توسلی تصریح کرد: دستگاه‌های دیجیتال هواشناسی خریداری و نصب شده و با اجرای این پروژه آمار بارندگی و شرایط جوی شهرستان در سایت و اخبار مربوطه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۲۵۰ حلقه چاه است، تأکید کرد: به منظور تأمین آب شرب بهداشتی برای روستاها، لازم است که شبکه آب شرب روستایی تحت پوشش شرکت آب‌وفاضلاب روستایی قرار گیرد.

فرماندار بویین‌میاندشت با اشاره به استقرار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این شهرستان اظهار کرد: تأخیر در اتمام تونل بویین‌میاندشت-خوانسار باعث به هدر رفتن اعتبارات ملی می‌شود

توسلی با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه، خاطرنشان کرد: اکنون ۳۰۰ متر لاینینگ و ۶۰۰ متر طول تونل کلاف‌بندی شده و مابقی آن متوقف شده این در حالی است که تخلیه دو قسمتی که ریزش کرده، شش ماه طول می‌کشد و در صورت تامین نشدن اعتبار لازم ممکن است خسارات جدی به پروژه وارد و فاقد بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه ساخت ساختمان دانشگاه پیام‌نور نیاز به اعتبار ملی دارد، یادآور شد: اگر اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شود یکی از طبقات این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش‌رو آماده بهره‌برداری خواهد شد.

فرماندار بویین‌میاندشت با اشاره به فعالیت کمیسیون رفع تداخلات این شهرستان، گفت: گروهی بر اساس اسناد مالکیت و گروهی بر اساس سوابق طولانی تصرف، املاک ملی را در تصرف دارند، اما با افرادی که به تازگی و برخلاف قانون اقدام به تصرف اراضی ملی کرده‌اند برخورد می‌شود.

کد خبر 379935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.