هوای اصفهان سالم است/ ثبت ۱۹ روز پاک

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، امروز با میانگین ۷۳ در وضعیت سالم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، امروز سی و یکم خرداد ماه با میانگین ۷۳ در وضعیت قابل قبول (سالم) قرار دارد.
براین اساس امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاههای پایش دائم از جمله میدان احمدآباد روی عدد ۷۸، خیابان رودکی روی عدد ۷۳، خیابان استانداری روی عدد۶۳ و خیابان چهار باغ خواجو روی عدد ۷۰ ثبت شده است.
کیفیت هوا در دیگر شهرهای استان از جمله زرین شهر با میانگین ۱۱۸، سجزی با میانگین ۱۱۳ و شاهین شهر با میانگین ۱۰۹ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس و در نجف آباد با میانگین ۷۷ در وضعیت قابل قبول ( سالم) است.
امروز هوای مبارکه با میانگین ۴۷ پاک گزارش شد.

گفتنی است کلانشهر اصفهان از آغاز بهار تا امروز ۳۱ خرداد ماه، ۱۹ روز پاک، ۶۹ روز قابل قبول (سالم)، سه روز ناسالم برای گروههای حساس و دو روز بسیار ناسالم را تجربه کرد.
جمعه شب گذشته بر اثر وقوع پدید ریزگرد که منشا آن جنوب استان سمنان و شرق و شمال استان اصفهان بود، کیفیت هوا در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت و تا روز یکشنبه ۲۶ خرداد این وضعیت ادامه داشت، طی سه روز وضعیت هوا بهبود یافت اما روز پنجشنبه دوباره بر اثر خیزش ریزگردهای شرق و شمال اصفهان غلظت آلاینده های هوا از مرز هشدار گذشت و کیفبت هوا به عدد ۴۵۶ رسید اما خوشبختانه امروز و در آخرین روز بهار با بهبود شرایط جوی، کیفیت هوای اصفهان در وضعیت سالم قرار گرفت.

کد خبر 379930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.