گالری های اصفهان را در آخرین روز خرداد دنبال کنید

درحالی که به روز جهانی پناهنده نزدیک می‌شویم گالری های اصفهان به سوی اتباع خارجه شتافتند و با حمایت از آنها نمایشگاه هایی برپا کردند.

به گزارش خبر نگار ایمنا در حالی که با بهار خداحافظی می‌کنیم و به استقبال فصل گرم و زیبای تابستان نزدیک می شویم گالری های اصفهان میزبان حضور شما هنردوستان است تا با ارایه اثار زیایشان از شما عزیزان پذیرایی کنند.

گالری اکنون

"لبخند افغانستان" نمایشگاه عکس گالری اکنون است که از جمعه ۳۱ خرداد تا ۵تیرماه ۹۸ میزبان  شماست ساعات بازدید آن ۱۷تا۲۱ خواهد بود این گالری خیابان خاقانی کوچه افشین ۱۴ بن بست حریر شماره ۹ قرار دارد.

گالری دوران

"پرنده وقتی مرد"  نمایش آثار هانیبال الخاص در گالری دوران  از ۳۱خرداد تا ۱۹تیر ماه منتظر حضور گرم شماست این گالری که از ساعت ۱۷تا ۲۱ بازاست در خیابان چهارباغ بالا بن بست کیانجو (۱۳) پلاک ۵ قرار دارد.

گالری صفوی

"پروژه افغانستان" نمایشگاه نقاشی هنرمند افغان در گالری صفوی باهمکاری اداره کل اتباع و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد  از  ۳۱ خرداد تا ۵ ترماه از ساعت ۱۷ می‌توانید دنبال کنید و علاقه مندان می توانند این گالری را در خیابان خاقانی بیابند.

نقش قلم

نمایشگاه آثار نقاشی ندا ضیایی در گالری نقش قلم از ۳۱ خرداد تا ۵ تیرماه از ۱۷تا ۲۰ که واقع در چهارباغ بالا بعد از مجموعه کارگران انتهای کوی ۲۳ بن بست میخک است،را دنبال کنید.

موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه اتاق تاریک مجموعه نمایشگاه دوربین های قدیمی از مجموعه نادر امیر پرویز تا 18 مرداد ماه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در موزه هنر های معاصر میزبان هنر دوستان است.

نقش خانه

محمد استکی مجموعه عکاسی خود را با عنوان تجربه نگاه از سوم تیر ماه افتتاح و تا 6 تیر ادامه خواهد داشت این نمایشگاه از ساعت 10:30 تا 20 در خیابان چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی برپاست.

کد خبر 379921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.