گردشگری ایران نیازمند معرفی در رسانه های معتبر است

نماینده یکی از شرکت های هتل های زنجیره ای و هولدینگ گردشگری در اسپانیا گفت: نباید به فضای مجازی برای معرفی ایران اکتفا کرد.مردم کشور اسپانیا و اروپاییان،نیاز به ارائه مستندات مختلف در رسانه ها معتبری مانند تلویزیون و روزنامه ها دارند.همچنین تعاملات رسانه ای باید بیشتر شود.

فرناندو ریبس نماینده یکی از شرکت های هتل های زنجیره ای و هولدینگ گردشگری در اسپانیا،در خصوص چگونگی شناخت و معرفی ایران در اروپا اظهار کرد:علی رغم تمام ظرفیت هایی که در این دوره از نمایشگاه بیان شد،ایران هنوز به خوبی برای اروپاییان شناخته شده نیست؛کشور ایران کشور شگفت انگیزی است و جاذبه های بسیار زیادی دارد اما چگونگی معرفی این جاذبه ها برای کشور های خارجی،بسیار مهم است و باید گفت که این معرفی،به خوبی صورت نگرفته است.

ریبس ادامه داد:نباید به فضای مجازی برای معرفی ایران اکتفا کرد.مردم کشور اسپانیا و اروپاییان،نیاز به ارائه مستندات مختلف در رسانه ها معتبری مانند تلویزیون و روزنامه ها دارند.همچنین تعاملات رسانه ای باید بیشتر شود.به عنوان مثال،خبرگزاری ها و روزنامه ها باید با کشور های دیگر ارتباط برقرار کنند؛باید در تلویزیونی که مردم کشور ها در خانه هایشان به تماشای آن مینشینند،اخبار و برنامه هایی برای معرفی ایران به وجود بیایید.

ریبس در خصوص چگونگی کیفیت معرفی صنعت گردشگری گفت:سیاست ایران به خوبی در تمامی کشور ها و برای تمام مردم دنیا شناخته شده است اما فرهنگ ایران همچنان ناشناس است.تصوراتی که مردم اروپا از ایران دارند،بسیار با چیزی که واقعا در ایران وجود دارد،متفاوت است؛اگر به همان میزانی که برای معرفی سیاست تلاش میشود،برای حوزه های فرهنگی نیز تلاش شود،گردشگری و صنایع دستی،شرایط بسیار خوبی را پیدا خواهند کرد.مردم کشور اسپانیا بسیار مشتاق شناخت دقیق و خوب از ایران و ظرفیت ها گردشگری این کشور هستند.

کد خبر 379918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.