سند ۲۰۲۰ نقشه راهی برای توسعه شهر اصفهان است

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تعاملات خوبی را با شرکت نمایشگاه ها برای برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان انجام داد، همزمان با برگزاری این نمایشگاه سند ۲۰۲۰ نیز رونمایی شد.

کوروش محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه یازدهمین دوره نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان است، برگزاری این نمایشگاه طی این یازده سال در دستو رکار حوزه گردشگری استان بوده و مجری آن شرکت نمایشگاه‌ها است.

وی افزود: امسال شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان تعاملی با مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان برای برگزاری این نمایشگاه انجام داد که این رویداد با رونمایی از طرح اصفهان ۲۰۲۰  همزمان شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: طرح اصفهان ۲۰۲۰ طرحی گردشگری، هنری و صنایع دستی و نقشه راهی برای توسعه سالم شهر اصفهان است.

محمدی خاطر نشان کرد: مدیریت واحد شهری نقش خود را در این زمینه ایفا کرده و کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر در کنار مجریان نمایشگاه بود، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به عنوان بخشی از میزبانان این نمایشگاه تعامل و ارتباطات گسترده‌ای با بخش‌های مختلف حوزه گردشگری انجام دادند و میزبانی از برخی مدعوین را بر عهده داشتند.

وی افزود: سند ۲۰۲۰  همزمان با برگزاری این نمایشگاه رونمایی شد و  به امضای ثبت ملی میراث فرهنگی کشور رسید، فرآیند ثبت بین المللی این سند نیز با حضور  وزیر امور خارجه کلید خورد، وی سند ۲۰۲۰  را سندی بسیار ارزشمند درحوزه تحول و مسیر اصلاح توسعه اصفهان دانست.

کد خبر 379917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.