بیش از یک هزار روستای استان بهره‌مند از گاز طبیعی

بویین میاندشت_ رییس شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در استان یک هزار و ۳۳۹ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: همه روستاهای بویین میاندشت گازرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، سیدمصطفی علوی در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید شرکت گاز این شهرستان با بیان اینکه اخلاق‌مداری و گشاده‌رویی از صفات خوب یک مسئول است، اظهار کرد: شهدا برای خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، بنابراین مسئولان نیز باید برای ایجاد رضایتمندی در مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: از ۱۰۸ شهر استان تعداد ۱۰۴ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و چهار شهر دیگر نیز به زودی گازرسانی می‌شود.

رییس شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در استان یک هزار و ۳۳۹ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، عنوان کرد: به تمامی روستاهای بویین میاندشت گازرسانی شده است.

علوی با بیان اینکه سال گذشته چهار میلیون متر مکعب گاز در این شهرستان مصرف شده است، تصریح کرد: با توجه به سردسیر بودن منطقه بویین‌میاندشت و افزایش نرخ گاز مصرفی در فاصله زمانی ۱۵ فرورودین تا ۱۵ آبان، لازم است تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش گازبها انجام شود.

وی با بیان اینکه قیمت گاز مصرفی از سوی دولت تعیین می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر در فصل زمستان تا ۳۰۰ مترمکعب گاز مصرف شود قیمت آن ۵۰ تومان محاسبه می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات مهدی طهماسبی قدردانی و مصطفی کاظمی به عنوان رییس جدید شرکت گاز شهرستان بویین‌میاندشت معرفی شد.

کد خبر 379915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.