رونمایی از کتاب گردشگری اصفهان به زبان لاتین

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: رونمایی ازکتاب راهنمای پیشگام شهرداری اصفهان گام ارزشمندی در راستای توسعه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا روحانی -پنج‌شنبه شب ۳۰ خردادماه- در حاشیه رونمایی از کتاب راهنمای پیشگام شهرداری اصفهان به زبان انگلیسی در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: بسیاری از زیرساخت‌های گردشگری به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل است و باید از امکانات در این دو حوزه برای توسعه گردشگری استفاده کنیم تا شاهد گردشگری جدی در شهر اصفهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه این کتاب یکی از ساده‌ترین و بدیهی‌ترین نیازمندی‌ها بخصوص درحوزه گردشگران خارجی در شهر اصفهان بود، افزود: توجه به این کتاب گردشگری طی این سال‌ها مغفول مانده بود در حالی که تهیه این کتاب کار ساده‌ای بود و اکنون اصفهان را به شکل ساده، کاربردی و به زبان انگلیسی که زبان بین المللی عموم گردشگران است، معرفی می‎کند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: چند سال گذشته مرکز اصفهان شناسی کتاب گردشگری اصفهان را به زبان فارسی منتشر کرد و ترجمه این کتاب کار بسیار ساده‌ و بسیار پر اهمیتی بوده  اما  در عین حال مغفول مانده بود.

روحانی خاطر نشان کرد: رونمایی از انتشار این کتاب امری بدیهی اما گامی بزرگ و ارزشمند در راستای توسعه گردشگری اصفهان است و  موجب شده زمانی که تعدادی گردشگر خارجی وارد اصفهان می شوند شرمنده نباشیم که امکان شناخت اصفهان از طریق کتابی به زبان خودشان ممکن نباشد.

وی از  مدیریت سابق، اسبق و فعلی مرکز اصفهان شناسی و مولف و مترجم این کتاب و همه کسانی که درجهت استفاده بهینه و توزیع مناسب آن کمک می کنند، تشکر کرد.

کد خبر 379912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.