روزگار آدم ها را به سمت بی مهری می برد

تو زمونه ای زندگی می کنیم که شرایط بد روزگار،  بیشتر آدم‌ها را به سمت بی مهری و بی معرفتی میبره.  آغوشتو برای کسانی باز کن که قدردان محبت تو هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهره لرستانی ، بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر،  با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش نوشته است :

اینجا ، این منم ، رو در رو با تنهایی خویش.  تنهایی عمیقی که دلم نمی خواهد با هر کسی پرش کنم . چه کنم امشب هیچ کس را جز خدا و خودم نخواستم به این شام ساده و در مکانی بی آلایش دعوت کنم . الان کفش‌هایم را درآوردم تا پاهای خسته ام نفسی بکشد . جرعه ای از کوکای شیشه ای قدیمی که می نوشم مرا با خود می‌برد تا کودکی . راستش را بگویم ؟

کودکی‌های من هم زیاد چنگی به دلم نمیزد . آن  روزها فقط باورهایم نسبت به همه چیز با امروز فرق می‌کرد.  در میانسالی همه اجزای هستی و وجودی و نگاه آدمی نسبت به مردم،  رنگ خوش باورانه کودکی را از دست می‌دهد و به رنگ زننده حقیقت مبدل می‌شود . امشب برای خدا ، خدای عزیز دلم یک نوشابه باز کردم و گفتم :

خدا من تو را دارم ، تو هم منو.

علی ضیا ، مجری تلویزیون،  با پست کردن این عکس در صفحه شخصی خود این گونه آورده است

من غمگین ترین مرد زمینم.  غم ابعاد پیچیده و گسترده ای دارد . ای کاش عشق را زبان سخن بود.

لیلا بلوکات با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش از مهربانی با حیوانات گفته است :

کلی با این ویدیو اشک ریختم.  واقعا چطور آدمیزاد دلش میاد این حیوانات زبون بسته رو از بین ببره . واقعا محبت کردن حد و مرز نداره. چه به انسان، چه به حیوان . فقط یه فرقی وجود داره و اونم اینه که به حیوان محبت می کنی قدرشناس تر از انسانه.  در هر دو صورت ، امیدوارم انسانها قدر همو بدونن،  قدر محبت ها و وفاداری ها و از خودگذشتگی ها را بیشتر و بیشتر بفهمند . تو زمونه ای زندگی می کنیم که شرایط بد روزگار،  بیشتر آدم‌ها را به سمت بی مهری و بی معرفتی میبره.  آغوشتو برای کسانی باز کن که قدردان محبت تو هستند.  امیدوارم که این ویدیو،  چند لحظه حال دلتونو خوب کنه.

علیرضا عصار ، خواننده مطرح و پرطرفدار پاپ کشورمان،  در اینستاگرام خود کنسرت روزبه بمانی را اطلاع‌رسانی کرده است :

خودت بهتر از هر کسی میدونی که چقدر دوستت دارم و چقدر از موفقیت خوشحالم. امیدوارم هر روز از روز قبل موفق تر باشی روزبه عزیزم . این تازه شروع روزهای درخشان آینده است.

کد خبر 379894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.