مرگ یک کارگر در خمینی شهر/ دختر جوان با همدستی راننده آژانس ربوده شد

در بسته اجتماعی امروز ایمنا از ماجرای ربوده شدن یک دختر جوان تا مرگ کارگر ۴۵ ساله در خمینی شهر و خارج کردن کرم ۱۰ ساله از شکم یک زن چینی می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه پسر جوان که متهم هستند با همدستی یک راننده آژانس، دختر جوانی را ربوده واموالش را به سرقت برده‌اند صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. این دختر ۲۲ ساله به نام سحر شکایت کرده بود این افراد او را به ورامین برده و با آزار و اذیت گوشی تلفن و پول‌هایش را سرقت کرده‌اند.

با طرح شکایت این دخترجوان، راننده آژانس توسط مأموران دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: من در ربودن دختر جوان نقشی نداشتم. آن سه جوان می‌دانستند که این دختر جوان سوار خودروی من شده، به‌همین خاطر ناگهان در خیابان جلوی خودرو من را گرفتند و به‌زور سوار شده و مرا مجبور کردند به ورامین بروم.

در پی اظهارات این راننده سه متهم دیگر دستگیر شدند و در نخستین مرحله بازجویی اتهام آدم ربایی، آزار و اذیت دختر جوان و سرقت را پذیرفتند تا اینکه هر چهار متهم صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کیخا تحت محاکمه قرار گرفتند.

در آغاز جلسه دادگاه دختر جوان به‌طرح شکایت پرداخت، اما سه متهم جوان اتهام آدم ربایی را انکار کردند. آن‌ها گفتند این دختر دروغ می‌گوید ما با هم دوست هستیم و آن شب با خواسته خودش به ورامین رفتیم و آدم ربایی در کار نبود، اما چون دچار اختلاف مالی شده ایم، این سناریو را مطرح و از ما شکایت کرده است، این در حالی است که سه متهم درمراحل اولیه بازجویی اعتراف کرده بودند که دختر جوان را ربوده و به بیرون از شهر برده‌اند.

تامین ۹۶ درصد هزینه‌های داروی بیماران خاص

سازمان غذا و دارو ۹۶ درصد هزینه‌های داروی بیماران خاص را تامین می کند.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت با اشاره به تلاش‌های این وزارتخانه برای به حداقل رساندن مشکلات بیماران و کاهش پرداختی هزینه‌های درمان از طرف مردم و به ویژه بیماران خاص گفت: سازمان غذا و دارو ۹۶ درصد هزینه‌های تأمین داروی بیماران خاص را برعهده دارد.

به گفته این مقام مسئول درموارد خاص‌تر با شناسایی بیماران نیازمند، چهار درصد باقی مانده نیز توسط دانشگاه‌ها تأمین می‌شود.

مرگ یک کارگر ۴۵ ساله در خمینی شهر

بر اثر برق گرفتگی، کارگر ۴۵ ساله ای در یکی از گلخانه های این شهرستان جان باخت.

 به گفته فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی کارگر یکی از گلخانه های این شهرستان مأموران گشت انتظامی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند. این کارگر ۴۵ ساله بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی و بی احتیاطی، دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داد. جسد این کارگر به پزشکی قانونی منتقل شد.

خارج کردن کرم ۱۰ ساله از شکم یک زن

 روز گذشته تصاویر عجیبی از یک بیمار  ۴۱ ساله در رسانه های مختلف منتشر شد که وی از قرار معلوم، یک میهمان ناخوانده ۱۰ ساله را در روده هایش می پرورانده است.

بیمار یک  زن چینی بود که نام و مشخصات وی مشخص نشده است، از قرار معلوم وی بیش از ۱۰ سال در روده هایش از  یک کرم انگلی مراقبت کرده است که هر چند مدت یکبار بیمار را دچار خونریزی می کرد. با این حال به رغم مراجعه وی به دکتر اما متاسفانه بیماری وی تشخیص داده نشده بود و پس از چند ماه درمان و معاینات پزشکی کرم انگلی پیدا و با جراحی خارج شد.

طول این کرم انگلی ۱۲ اینچ یا ۳۱ سانتی متر بود و در شرایط ایده آل روده های این بیمار رشد کرده بود.

کشف ۱۲۴۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۴۰میلیارد

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف یک هزار و ۲۴۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش چهل میلیارد ریال خبر داد و گفت: این کولرها در قالب ۱۰ دستگاه کامیون در یکی از انبارهای محدوده جنوبی شهر تهران کشف شده است.

عطرهای مردانه‌ای که اعتماد به نفس را بالا می‌برند

تاثیر عطرها و رایحه‌ها بر روحیه و جسم انسان بر کسی پوشیده نیست. رایحه‌های مختلف می‌توانند باعث ترشح هورمون‌های مختلف در انسان شوند، عطرها می‌توانند بر هر چیزی، از قبیل خواب و احساسات، رانندگی، استرس، درد، تمرکز، حافظه و عشق ما تاثیر بگذارند. در تحقیقی که در ژاپن انجام شده است، مشخص شد که حتی برخی از رایحه‌ها می‌توانند اعتماد به نفس مردان را به طور ناگهانی بالا ببرند.

میزان بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی کشور ۱.۷ درصد است

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد افراد تحت آموزش در مقطع ابتدایی ۹۸ و سه دهم درصد است، گفت: بر این اساس یک و هفت دهم درصد بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی داریم که مهمترین مقطع تحصیلی است. تمام تلاش ما این است که پوشش تحصیلی در سراسر کشور حداکثری باشد تا تعداد بازماندگان از تحصیل کاهش یابد؛ اما با وجود همه تلاش‌ها همچنان در بازگرداندن بخشی از جمعیت بی سواد یا کم سواد به ویژه کودکان کار دچار مشکلاتی هستیم و رفع برخی عوامل در اختیار دولت نیست.

تلف شدن ۲۱ راس گوسفند بر اثر تصادف با قطار

عصر دیروز بر اثر برخورد قطار با گله گوسفند در محور اراک - ملایر ۲۱ راس گوشفند تلف شدند. علت این حادثه با تشکیل پرونده مربوطه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

سقف افزایش «شهریه مهدهای کودک» اعلام شد

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای افزایش حداکثر ۲۹ درصدی شهریه مهدهای کودک، از مدیران مهدهای کودک خواست تا قبل از اعلام رسمی سازمان بهزیستی از افزایش قیمت شهریه مهدهای کودک خودداری کنند.

کد خبر 379881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.