ایران می‌تواند آینده موفقی در زمینه گردشگری داشته باشد

کاردار سفارت کوبا گفت: گردشگری در ایران تجربه بسیار جذابی می‌تواند باشد. به دلیل وجود انواع جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، ایران می‌تواند آینده موفقی در زمینه گردشگری داشته باشد.

جونیور پنیالور کاردار سفارت کوبا در خصوص چگونگی جذب گردشگر برای کشور کوبا به خبرنگار ایمنا گفت: ما هر سال تلاش می‌کنیم تا امکانات و سوژه‌های جدیدی در خصوص گردشگری ایجاد کنیم به عنوان مثال در اولین قدم، شرایط صدور ویزای کشور کوبا را ساده‌تر کردیم. همچنین توسعه گردشگری را از طریق تمرکز بر روی حوزه‌های مختلف، بهبود بخشیدیم.

پینالور ادامه داد: ما همواره تلاش می‌کنیم تا زمینه‌های مختلفی را در گردشگری گسترش بدهیم؛ مانند گردشگری تاریخی، طبیعی و تورهای شهری. کاهش قیمت‌ها برای گردشگران نیز از دیگر روش‌های جذب توریست برای کوبا است. اکنون کوبا نسبت به سایر کشورهای آمریکای لاتین، قیمت کمتری برای گردشگران دارد.

وی افزود: همچنین ما همواره تلاش داریم که زمینه‌های جذب گردشگری را افزایش بدهیم؛ کوبا تمایل بسیاری برای جذب گردشگر دارد و درهای کشور را بر روی مهمانان خارجی باز است و قصد ما، ارتباط با بقیه کشورها با مهمان نوازی از طریق جذب گردشگر است.

کاردار سفارت کوبا در خصوص صنعت گردشگری در ایران گفت: من حدود دو سال است که در ایران اقامت دارم و سفرهای زیادی به این کشور داشتم.گردشگری در ایران تجربه بسیار جذابی می‌تواند باشد. به دلیل وجود انواع جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، ایران می‌تواند آینده موفقی در زمینه گردشگری داشته باشد.

کد خبر 379865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.