مراتع بوشهر طعمه حریق/ خسارت ۲۲۲ میلیاردی سیل به نخیلات خوزستان

در بسته خبری امروز از بهره‌برداری از ایستگاه جدید پمپاژ آب در «دیر» تا آتش‌سوزی مراتع باغملک و ۱۸ میلیارد ملخ در هرمزگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

موتور شناور دریایی ۱۰ میلیاردی در «دشتی» کشف شد

بوشهر: جهانبخش صیادی، فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل موتور شناور دریایی قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال خبر داد.

بهره‌برداری از ایستگاه جدید پمپاژ آب در «دیر»

بوشهر: حسین رخشنده، رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان دیر از بهره‌برداری از ایستگاه جدید پمپاژ آب مخزن پنج هزار متر مکعبی برای تقویت فشار آب در دیر خبر داد.

۲۱۲ هکتار از اراضی استان بوشهر طعمه حریق شد

بوشهر: غلامرضا منتظری، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: بر اثر ۱۷ مورد آتش‌سوزی از ابتدای سال تاکنون ۲۱۲ هکتار از اراضی و منابع طبیعی استان بوشهر در آتش سوخت.

**********************************************************************************************************

جابجایی ۱۵.۵ میلیون تن کالا در بنادر بازرگانی هرمزگان طی دو ماه اخیر

هرمزگان: الله‌مراد عفیفی‌پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از تخلیه و بارگیری ۱۵.۵ میلیون تن انواع کالا در بنادر بازرگانی و ترابری و بیش از پنج میلیون نفر سفر در پایانه‌های دریایی این استان طی دو ماه اخیر خبر داد.

۱۸ میلیارد ملخ در هرمزگان

هرمزگان: علی باقرزاده همایی، رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از حضور ۱۸ میلیاردی آفت ملخ در استان و مبارزه با آنها سخن گفت.

سهل‌انگاری در تخلیه فاضلاب به دریا زیر تیغ قانون

هرمزگان: علی صالحی، رییس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد: در بخش ورود فاضلاب به دریا در صورت وجود هرگونه سهل انگاری با مسببن برخورد می‌شود.

************************************************************************************************************

خوداتکایی پتروشیمی امیرکبیر در انجام تعمیرات کلاچ گیربکس

خوزستان: علی سلیمانی، رییس مجتمع شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: این شرکت با بهره گیری از توان و دانش متخصصان داخل موفق به انجام تعمیرات اساسی بر روی کلاچ گیربکس MELT PUMP اکسترودر واحد LLD در کمتر از یک هفته، بدون هیچ گونه حادثه‌ای شد .

خسارت ۲۲۲ میلیاردتومانی سیل به نخیلات خوزستان

خوزستان: محمد قاسمی نژاد، معاون سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار هکتار باغات مثمر و حدود ۲ هزار هکتار باغات جوان نخیلات در سیل اخیر آسیب دید، گفت: در مجموع دو هزارو ۲۲۰ میلیارد ریال به نخیلات استان خسارت وارد شد.

آتش در ارتفاعات باغملک کنترل شد

خوزستان: محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک گفت: منطقه چالداردون در ارتفاعات باغملک از روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد که سه  اکیپ عملیاتی و امدادی در منطقه حضور پیدا کردند و طبق آخرین اطلاعات آتش کنترل شده است.

کد خبر 379859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.